مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان:
حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای ابروی محله تالش شهید سید علی نبوی گفت:مدیران ایران اسلامی باید با بصیرت در مسیر رهبری حرکت کنند و سید علی نبوی ها می دانستند به چه کسی تکیه کنند تا به اوج برسند.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۲۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای ابروی محله تالش شهید سید علی نبوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر استان و شهرستان تالش خصوصا معلم شهید سید علی نبوی از حضور مردم و مسئولین تالش جهت حضور در این مراسم تقدیر کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود اختیار در انسان ها گفت:انسان در انتخاب مسیر زندگی مختار است،خداوند پیشنهاد این مسیر و راه درست را به بندگانش نشان داده است چرا که راه رسیدن از ملک به ملکوت را خداوند به ما نشان داده است و در واقع زیبایی ها و لذت این راه را خداوند به بندگانش نشان داده است.
وی با اشاره به وجود منیت در انسان ها اظهار کرد: انسانهایی که نتوانستند از منیت عبور کنند و به خداوند برسند زمینگیر و گرفتار شدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان افزود: امروز نوع عملیات دشمنان تغییر کرده اما دشمنی آنان همچنان پابرجاست.
حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در رابطه با تهدیدات دشمنان تاکید کرد: یک عده ای امروز می ترسند،چرا؟ چون ایمان به خدا و آخرتشان قوی نیست.
وی در ادامه بیان داشت: می گویند ما اگر با قدرت اول جهان بجنگیم چه خواهد شد؟ امام که ایمان به خدا داشت می فرماید: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما کسی که ایمانش قوی نباشد می گوید با فشار یک دکمه دشمن میتواند تمام تاسیسات نطامی ما را از بین ببرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به تفاوت  نگاه ها در گروه های مختلف متذکر شد:نوع نگاه متفاوت است،یک گروه می گویند ما فقط از خدا می ترسیم از همان خدایی که می گوید جز من از کسی نترسید، این گروه از هیچ قدرتی جزخدا نمی ترسند اما در مقابل گروهی می گویند روی موشک ها شعار ننویسید ممکن است روابط ما با آمریکا بهم بخورد.وی نتیجه نگاهی که جز از خدا از چیزی نمی ترسد را سبب قدرت ایران دانست و گفت: نتیجه این نوع نگاه است که وزیر امور خارجه آمریکا اعلام می کند قدرت اول موشکی منطقه جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: مدیران ایران اسلامی باید با بصیرت در مسیر رهبری حرکت کنند و سید علی نبوی ها می دانستند به چه کسی تکیه کنند تا به اوج برسند.

انتهای پیام

ارسال نظرات