مدیر آموزش و پرورش خمین گفت:

ترویج آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است.

با همکاری مدیریت آموزش و پرورش خمین و اداره اوقاف و امور خیریه همایش طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم در مصلی نماز جمعه شهرستان خمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۶۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛با همکاری مدیریت آموزش و پرورش خمین و اداره اوقاف و امور خیریه همایش طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در  مصلی نماز جمعه  شهرستان خمین برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش خمین  در این جلسه گفت: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش  ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم با اجرای فعالیت‌های قرآنی در جامعه است .

پیر حسینلو با تاکید بر اینکه ترویج آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان از اولویت های اصلی آموزش و پرورش  است، افزود: دانش آموزان شهرستان خمین  همواره در حوزه قرآن عترت شایستگی های خود را به اثبات رسانده اند .

پیر حسینلو در ادامه با بیان اینکه حفظ جز ۳۰ قرآن کریم دروازه و باب تشرف به حفظ قرآن شناخته می شود، گفت: این طرح ملی از اهمیت بسزایی برخوردار است .

لازم به ذکر است همایش طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریمبا همکاری مدیریت آموزش و پرورش خمین و اداره اوقاف و امور خیریه با حضور بیش از سیصد نفر از فرهنگیان و دانش آموزان  در مصلی این شهرستان برگزار شد .

ارسال نظرات