امام جمعه شهر وحدتیه گفت: عوامل تروریستی در چابهار اهداف ناامنی در حساسترین مرکز تجاری ایران و منطقه را داشتند که به لطف خدای بزرگ و فداکاری نیروهای انقلاب به اهداف خود نرسیدند .
کد خبر: ۹۰۸۹۸۳۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان ،حجت الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر وحدتیه  اظهار داشت: امروزه یک سری منابع های قدرت در دست داریم که بسیاری از آنها برای مردم شناخته شده نیستند ولی دشمنان ما بخوبی آنها را می فهمند و هر روز برای ما مسئله درست می کنند که ما باید روشنگری کنیم و این منابع عظیم را به مردم معرفی کنیم.

امام جمعه شهر وحدتیه افزود :هم ما و هم دشمنان ما این را متوجه شده اند که انقلاب اسلامی ایران در حال صدور است ولی دشمنان نمی توانند آن را تحمل کنند و هر روز انقلاب ما را تحریم و در صدد نا امن کردن منطقه هستند.
خطیب جمعه شهر وحدتیه تصریح کرد : طالبان علم امروزه از سراسر دنیا به ایران و قم می آیند تا کسب علم کنند و راه انقلاب را فرا گیرند سپس به کشور خود بازگشته و در جهت روشنگری مردم خود و درس گرفتن از انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

موسوی گفت: در کشور پاکستان تقریبا دو میلیون طلبه در حال آموزش هستند ولی در خط وهابیت و با سرمایه آل سعود و گروههای وهابی فعال هستند که در جهت جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

امام جمعه وحدتیه افزود :در کشور نیجریه به رهبری علامه زکزاکی حدود ۱۵ میلیون شیعه زندگی می کنند که همه نشانگر بیداری و آگاهی آنان از اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت:  عوامل تروریستی در چابهار اهداف ناامنی در حساسترین مرکز تجاری ایران و منطقه را داشتند که به لطف خدای بزرگ و فداکاری نیروهای انقلاب به اهداف خود نرسیدند .

موسوی افزود: برقراری امنیت در چابهار و ایجاد فرصت سرمایه گذاری خارجی و داخلی را فراهم کنیم تا فرصت از دست دشمن گرفته شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها