آیه الله طبرسی: رهبری با دعوت مردم و جوانان و همچنین مسئولان به بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه های جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا ، بر تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی تاکید کردند .
کد خبر: ۹۰۸۹۸۸۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در میان مردم هستند گفت : وحدت مهمترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی است و مسلمانان باید با اتحاد ، هوشیاری و آگاهی کامل ، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند .

آیت الله طبرسی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده های شهدا افزود : رهبری با دعوت مردم و جوانان و همچنین مسئولان به بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه های جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا ، بر تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی تاکید کردند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سخنان رهبری نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد گفت : امروز جوانان مؤمن و انقلابی با احساس مسئولیت و شجاعت ، در مقابل دشمنان نظام می ایستند و به استقبال شهادت می روند.

خطیب جمعه ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: اینکه ملت ایران در طول 40 سال گذشته همواره در مقابل قدرتمندان ظالم ایستادگی کرد به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است.

وی با بیان اینکه حمله تروریستی در چابهار تاثیری بر روحیه ملت ایران اسلامی ندارد، افزود :حفظ اتحاد و وحدت داخلی در حقیقت دفاع از شرافت کشور است و مردم باید مسئولان را در راه خدمت به جامعه همراهی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها