خبرهای داغ:

حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری در هندیجان

حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید هندیجان با مردم شهرستان دیدارو اظهار داشت : مبارک باشد حضور بابرکت امام جمعه جدید هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی بر مردم ولایتمدار و حماسی هندیجان که متعلق به همین شهرستان است و روحانیت مدافع حقوق مردم و سنگری برای هدایت و پیگیر در رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۸۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهواز در مراسم تکریم امام جمعه جدید هندیجان در مسجد جامع و نماز جمعه با مردم هندیجان دیدار نمود.

حضرت آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت : روحانیت از اول افتخار ش همین بود که مدافع حقوق مردم باشد و در رفع مشکلات کمک مردم باشد و علمای شیعه همیشه پشتیبان و با مردم هستند.

وی افزود: مردم هندیجان شایسته تقدیر و خدمت هستند و خدا را شاکریم که از منطقه هندیجان و از سادات بزرگوار فردی انتخاب شد که از نسل اهل بیت (ع) هست و سیدی جلیل القدر که دارای شجر ایی والااست که مبارک مردم هندیجان است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان کرد: کار برای خدا ومردم خستگی ندارد و دارای ارزش است و حالات علمای شیعه ربانی است و علماتمام وجودشان برای خدا هست و یکی از افتخارات خدمت رسانی شایسته به مردم محروم است.

نماز عصر به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری اقامه شد و در پایان مردم هندیجان پس از نماز جمعه با حضرت آیت الله موسوی جزایری دیدار و مشکلات خود را عنوان نمودند و حاج آقا موسوی جزایری به گرمی با مردم شهرستان گفتگو نمودند و همچنین از زحمات امام جمعه سابق هندیجان تشکر و برای امام جمعه جدید هندیجان آرزوی موفقیت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار