خبرهای داغ:

اعزام پنج تیم پزشکی به مناطق محروم دزفول

صبح امروز پنج تیم بسیج جامعه پزشکی دزفول به ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در مناطق محروم این شهرستان پرداختند.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۹۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول، گفت: پنج تیم پزشکی، در قالب تخصص‌های زنان، داخلی، اطفال، ماما، پزشک عمومی و دندان‌پزشک در قالب طرح شهید رهنمون به ارائه خدمات رایگان پرداختند.
دکتر بهروز چگنی با اشاره به اینکه، در راستای محرومیت زدایی منطقه خیبر بعنوان منطقه محروم برای خدمت رسانی در نظر گرفته شد، افزود: خدمت رسانی به این منطقه توسط بسیج جامعه پزشکی با همکاری، سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول صورت گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم های درمانی، بهداشتی، عمرانی، اسکرینینگ و غربالگری در این اردو حضور داشتند، افزود: در این برنامه 120 بیمار ویزیت رایگان شدند، که دو بیمار برای جراحی به بیمارستان ارجاع شدند.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول گفت: در منطقه خیبر یک مرکز بهداشت و کد دستگاه فوریت های پزشکی وجود دارد، اما به نظر در زمینه فرهنگی هم باید کارهایی صورت پذیرد.
دکتر عبدالکریم فیروز زاده متخصص داخلی گفت: در چند سال گذشته که با بسیج همکاری داشته ایم استقبال خوبی در این زمینه شده است.
وی گفت: با توجه به مشغله همکاران، هماهنگی اندکی مشکل است، اما عموما اگر از قبل هماهنگ شود استقبال خوبی بین همکاران وجود داد.
دکتر فائزه حلیمی متخصص زنان و زایمان گفت: متاسفانه بیماران در برخی از موارد توجه به توصیه‌های پزشکی ندارند، که این امر سبب بروز برخی از مشکلات می شود.
وی در ادامه با اشاره به ویزیت بیماران این منطقه، افزود: حاملگی با سن بالا، بعنوان حاملگی "های‌ریسک" محسوب می شود، که باید توجه بیشتری به این موضوع شود.
طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی در اقصی نقاط کشور در حال اجرا است؛ درمان بیماری‌های دهان و دندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار