خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آن کسی که اهمیت حمل‌ونقل در خراسان‌جنوبی جناب نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است که باید برای این مسئله اعتبار اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۱۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند با اشاره به مفهوم اخلاص اظهار داشت: طبق روایت امام صادق(ع) اخلاص آن چیزی است که انسان در انجام یک عمل جز ستایش و رضایت خدا را مدنظر قرار ندهد. اگر اخلاص نباشد خداوند خودش متکفل امور و مصالح بنده‌اش می‌شود. تمام آنچه برای غیرخدا انجام شود هیچ سودی برای آخرت انسان نخواهد داشت.

 

عبادی  با اشاره به اجرای سختگیرانه قانون در برخی ادارات خراسان‌جنوبی عنوان داشت: سیستم اداری ما در استان بسیار سختگیر است که این هم الزاماٌ به مدیر دستگاه برنمی‌گردد و خیلی اوقات بدنه کارشناسی آن اداره مسبب این اتفاق است. بسیاری از ارباب‌رجوع وقتی به ادارات مراجعه می‌کنند با این سختگیری مواجه می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: قانون برای این مردم است و هرجا بتوان قانون را به نفع مردم تعبیر کرد باید مساعدت کنیم. کارمندان ادارات به عنوان یک کارشناس باید به گونه‌ای قانون را تفسیر کنند که کار مردم راه بیافتد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی اهمیت حمل‌ونقل را به خوبی می‌دانند، اضافه کرد: آن کسی که اهمیت حمل‌ونقل در خراسان‌جنوبی جناب نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است که باید برای این مسئله اعتبار اختصاص دهد.

 

وی تصریح کرد: دولت هنوز نتوانسته است جاده بیرجند – قاین را با این وضعیت به جایی برساند که بسیار بد است. بارها در این مورد تذکر داده ایم ، سئوال کرده ایم و طرح استیضاح وزیر مربوطه را نیز امضا کردیم، آنچه در زمینه حمل‌ونقل استان اعم از راه‌آهن، فرودگاه و وضعیت جاده‌ها مشکل دارد توجه بیشتر مسؤولین دولت از جمله جناب نوبخت، وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهور را می‌طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها