خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود یا صدور پیامی از استقبال گسترده مردم استان سمنان و به ویژه مردم شاهرود از نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۱۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان با توجه به استقبال گسترده مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود از نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود به عنوان رخداد عظیم فرهنگی استان با صدور پیامی از این حضور پرشور تشکر و قدردانی کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب یک کالای ضروری است و رونق کتابخوانی از ضروریات هر جامعه‌ای است. برپایی نمایشگاه کتاب، مولد فضای مفرح فرهنگی و تقویت کننده روح مطالعه و دانش اندوزی است.
خدا را شاکریم که با همت والا و تلاش بی دریغ همه عوامل اجرایی استان به ویژه شهرستان شاهرود، شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان و هشتمین نمایشگاه کتاب شهرستان شاهرود با بهترین کیفیت و بالاترین رضایتمندی در کمال نظم و آرامش برگزار شد؛ لذا به مصداق حدیث "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" بر خود لازم می‌دانم از حضور حداکثری و استقبال گسترده مردم فرهنگ دوست و کتابخوان استان به ویژه مردم شریف شاهرود از هشتمین دوست و کتابخوان استان به ویژه مردم شریف شاهرود از هشتمین نمایشگاه کتاب شهرستان قدردانی نمایم.
همچنین از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش بخش‌های مختلف بویژه بخش‌های خدمات رسانی، دبیران محترم کمیته ها، حراست، روابط عمومی و سایر کارکنان در امربرگزاری این رخداد بزرگ استانی تقدیر و تشکر نمایم.
بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی مسئولان شهرستان و استان در دستیابی به قله‌های رفیع فرهنگی و هنری و پویایی هر چه بیشتر در توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به فرهنگ این مرز و بوم خواهد بود.
درپایان از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه خادمین به حوزه فرهنگ به ویژه حوزه کتاب را خواستارم.
ازصمیم قلب سپاسگزار تلاش، دلسوزی، همراهی، همکاری و مساعدت شما در برگزاری این رخدادبزرگ فرهنگی هستم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها