این نشست در مورخه۲۱ آذر ۹۷ در محل ساختمان پیشگیری اجتماعی استان وبا حضورمعاون جدید پیشگیری استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۳۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

در ابتدای این نشست مسئول سازمان بسیج حقوقدانان عباس شیر محمدی ضمن عرض تبریک بمناسبت تصدی مسئولیت معاونت پیشگیری استان به برادر حاتمی و آرزوی توفیقات روز افزون بر پایه تفاهم نامه سازمان بسیج حقوقدانان و بسیج قوه قضائیه و معاونت پیشگیری توضیحاتی پیرامون رسالت و ترکیب سازمان بسیج حقوقدانان ارائه و بیان داشت با توجه به هویت سازمان حائز توانمندی های تخصصی در عرصه های مختلف حقوقی امید است با فراهم نمودن عرصه های همکاری به منظور امور آموزشی ، آموزش همگانی ، پژوهشی ، گام های ارزنده ، مفید و موثری برداشته شود.

در ادامه این جلسه برادرحاتمی معاون پیشگیری استان ضمن استقبال از همکاری همه جانبه در راستای تفاهم نامه اظهار داشت : بایست جلسات متناوب تشکیل و زمینه های همکاری در چهارچوب تفاهم نامه شکل گیرد. در ادامه این جلسه برادر حسین نوری مسئول کانون شهدای گمنام با قدردانی از اقدامات پیشگیرانه ضمن اشاره به موانع ، ضعف ها، تراکم قانون اظهار امیدواری کرد که در جلسات تخصصی موضوعات با دقت واکاوی و به راهکارهای اثر گذار برسیم .

همچنین برادر حسین علیار با تشکر از همکاریها ی گذشته  با اشاره به  برگزاری جلسات فی ما بین با معاونت پیشگیری، نیروی انتظامی و دادگستری در خصوص احصاء آسیب های اجتماعی اولویت دار بومی اشاره و خواستار آسیب شناسی و ارتقاء زمینه های همکاری آسیب های اجتماعی اولویت دار شدند .

 
ارسال نظرات