تلخ و شیرین مازندران در رقابت های والیبال باشگاهی کشور

هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور، دیروز در شهرهای مختلف پیگیری شد و نمایندگان مازندران روز تلخ و شیرینی را سپری کردند.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۳۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور، دیروز در شهرهای مختلف پیگیری شد و نمایندگان مازندران روز تلخ و شیرینی را سپری کردند.

دیدار حساس تیم‌های اول و دوم جدول  گروه یک یعنی توپکای بابلسر و شهروند نکا با قضاوت علیرضا غریب و منصور نجف‌پور در سالن سردار شهید طوسی نکا برگزار شد.

در این رقابت شهروند نکا درحالی که با نتیجه دو بر صفر از مهمان بابلسری خود پیش بود در نهایت سه دست دیگر را واگذار کرد تا در نهایت با نتیجه سه بر دو، دو امتیاز مهم این دیدار خانگی را از دست بدهد.

ست‌های اول و دوم این دیدار با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود شهروند پایان یافت و در دست‌های سوم تا پنجم نیز تیم توپکا با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۰ بر ۱۸ به برتری دست یافت تا یکی از جذاب‌ترین و سخت‌ترین دیدارهای این گروه در این فصل رقم خورده و تنها خط تیره جدول این گروه که برابر تعداد باخت‌های نماینده نکا قرار داشت پاک شده و عدد یک را مقال خود ببیند.

در دیگر دیدار این گروه نیز ژلاتو آق قلا موفق شد با نتیجه سه بر یک بر تیم اتحاد از شهرستان نور غلبه کرده و خود را تا عنوان سوم گروه بالا بکشد تا در ادامه شاهد شرایط هیجان انگیزی در رقابت‌های این گروه باشیم. نماینده مازندران که در رده چهارم جدول گروه یک قرار دارد فقط  در ست دوم با نتیجه ۲۵-۲۰ به برتری رسید و در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ – ۲۰ ، ۳۰ – ۲۸ و ۲۵ – ۲۲ مغلوب شد.

با احتساب دیدارهای هفته پنجم که دور پایانی رقابت‌های مرحله رفت به شمار می‌آمد، تیم‌های شهروند نکا با 9 ، توپکای بابلسر با 8 ، ژلاتو آق قلا با 6 ، میلاد نور رامسر با چهار و اتحاد نور با سه امتیاز به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این رقابت ها در گروه دوم ، نماینده رامسر به روند موفقیت آمیزش تداوم بخشید و چهارمین برد پیاپی خود را در خانه جشن گرفت.تیم شهدا در سالن تختی رامسر به مصاف شهرداری کرج رفت و در یک بازی برتر در سه ست متوالی با نتایج۲۵-۱۸، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۳ مهمان خود را با شکست بدرقه کرد و مقتدرانه با کسب ۱۰ امتیاز همچنان به روند صدرنشینی خود در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال ادامه داد. تیم های افق قم، ملوان نداجا، مقاومت تهران و شهرداری کرج  به ترتیب در رده های دوم تا پنجم این گروه قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار