وزیر صنعت،معدن و تجارت در دیدار با مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:
وزیر صنعت،معدن در دیدار با مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و هجمه های دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی،نیاز جدی به تفکر بسیجی و ترویج آن در میان کارگران داریم.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۷۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش سرویس  بسیج کارگری و کارخانجات کشور خبرگزاری بسیج، جلسه ای با حضور دکتر رحمانی، وزیر صنعت،معدن و تجارت و دکتر رعیتی فرد  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

در این جلسه علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،آمادگی کامل این سازمان را برای تعامل و همکاری با وزارت صنعت،معدن و تجارت برای حل مشکلات ومعضلات جامعه کارگری و کارفرمایی اعلام کردند.

رعیتی فرد گفت: بسیج کارگری به عنوان دستگاه یاری رسان در کنار این وزارتخانه برای کمک به حل مشکلات صنعت،مراکز کار و تولید و جامعه کارگری و کارفرمایی است.

وی گفت: این سازمان و کارگران بسیجی مراکز کار و تولید در سراسر کشور آمادگی لازم برای خدمات رسانی به بدنه ی صنعتی را دارند.

دکتر رحمانی، وزیر صنعت،معدن و تجارت ضمن ابراز خشنودی و رضایت از ظرفیت عظیم سازمان بسیج کارگری و حضور فعال بسیجیان در کارخانجات و مراکز کار و تولید کشور گفت:با توجه به وضعیت اقتصادی و هجمه های دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی،نیاز جدی به تفکر بسیجی و ترویج آن در میان آحاد مردم به ویژه کارگران و کارفرمایان داریم.

وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: با تلاش و کوشش و با الگوگیری از روحیه ی جهادی و منش بسیجی می توان چرخ صنعت و تولید را با سرعت بهتری به چرخش درآورد و مشکلات به وجود آمده در بعضی از مراکز تولیدی را برطرف نماییم.

وی همچنین گفت: طرح "ایران یار" سازمان بسیج کارگری،برای بازدید دانش آموزان از کارخانجات و حضور مدیران صنعت و تولید در بین آنان,طرح بسیار خوب و مناسبی است که باعث ایجاد امید و خودباوری در بین دانش آموزان و آینده سازان این جامعه است و باعث پویایی و نشاط در بین مدیران صنعت و کارفرمایان جهت ارائه توان و ظرفیت های تولیدی در کشور می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات