فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مردم ما همیشه پای ارزش های اسلامی و انقلاب خویش ایستاده اند و مشکلات نتوانسته آنها را از آرمان های والایشان بازدارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست فصلی سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با کارکنان در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  در این نشست با تقدیر از اجرای مطلوب برنامه های مختلف سپاه و بسیج استان، از اجرای بسیار خوب اعزام زائران سرزمین نور و اجرای اردوهای راهیان نور دانش آموزی تشکر کرد.

سردار علی محمد اکبری، از انعکاس بسیار خوب اخبار رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در استان، یادواره های شهدا و برنامه های هفته بسیج نیز تقدیر کرد و گفت: بسیاری از برنامه ها در راستای محرومیت زدایی را نیز بعد از تکمیل رسانه ای خواهیم کرد.

وی، همچنین یادآور شد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، تعدادی از منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که توسط سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ساخته شده، تحویل این عزیزان می شود.

سردار اکبری، گفت:  طرح های اعتلای بسیج  نیز با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجراست و گشت های رضویون نیز در تأمین امنیت بیشتر محلات مؤثر بوده است.

وی،با اشاره به تعامل بسیار خوب مجموعه های فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات،  افزود: معنویت در سپاه یکی از اصول اساسی این نهاد انقلابی است که نقطه تمایز این تشکل با سایر نیروهای نظامی دنیا شده است.

سردار اکبری، بنیه اعتقادی قوی را عامل اقتدار نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی برابر تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به حماسه 9دی  گفت: مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، هشتم دی ماه  و قبل از نقاط  دیگر کشور به میدان آمدند و بر پایداری و وفاداری خویش به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کردند.

وی، افزود: مردم ما همیشه پای ارزش های اسلامی و انقلاب خویش ایستاده اند و مشکلات نتوانسته آنها را از آرمان های والایشان بازدارد؛ اما مسئولان نیز باید با تلاش مضاعف و روحیه انقلابی و جهادی به فکر حل مشکلات مردم باشند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره تحرکات دشمنان را رصد می کنند و باید همیشه آمادگی مقابله با تهدیدات فراروی کشور و نظام را داشته باشند.

در این نشست صمیمانه، جمعی از کارکنان با بیان نقطه نظرات خویش، پیشنهاداتی را مطرح کردند.

ارسال نظرات