امام جمعه میانه:

ارتباط پایگاه ها و مساجد باید تنگاتنگ باشد

امام جمعه میانه در جمع هیئت امنا و فرماندهان پایگاه ها، بر وحدت بین بسیج و مساجد تاکید کرد و گفت: ارتباط پایگاه ها و مساجد باید ارتباطی تنگاتنگ باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۹۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزتری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه کلیه مشکلات با تعامل قابل حل است، بر ضرورت تعامل و ارتباطات دوستانه بین هیئت امناء و روحانیون مساجد با فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد و افزود: باید اختلافات را کنار گذاشت و با تعامل، مساجد را برای حضور و بهره برداری جوانان مهیا کرد.

   وی مساجد را پایگاه فعالیت های فرهنگی سیاسی رسول الله و ائمه(ع) عنوان کرد و گفت: تنها پایگاه های عمومی عبادت، مساجد هستند و  پایگاه های مقاومت، محل تربیت و آموزش همگانی است لذا با توجه به خدمات ارزنده بسیج، نباید کانون فعالیت بسیجیان از مساجد دور شود.

ارتباط پایگاه ها و مساجد باید ارتباطی تنگاتنگ باشد

   حجت الاسلام محمدی، روحانیون را به نظم بخشی در برنامه های خود و مساجد توصیه کرد و افزود: اهداف اسلام و ولایت تنها در سایه ایجاد نظم در مساجد به عنوان پایگاه های ایمان، تحقق خواهد یافت.

   همایش وحدت و  بصیرت با شرکت 150 نفر از طلاب، روحانیون، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار