معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان با بیان اینکه ما نیاز به داشتن جسارت علمی هستیم گفت : رشد علمی کشور ایران 13 برابر رشد جهانی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۳۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در جمع پاسداران در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان با بیان اینکه 25 آذر ماه هر ساله روز پژوهش و هفته آخر آذرماه نیز هفته پژوهش در کشور است گفت : در هفته پژوهش در سپاه برنامه های متنوعی به اجرا گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه اکنون در چهل سالگی انقلاب نهال انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پرثمر برای تشکیل تمدن نوین جهانی تبدیل شده است افزود : کشور عزیز ما دستاورد های علمی و پژوهشی بزرگی را کسب کرده است.
خالقیان با بیان اینکه پاسداران، این سبزپوشان ولایت سابقه و تجربه ی باارزش و گرانبهای دفاع مقدس را بعنوان گنجینه ای تمام نشدنی دارا هستند تصریح کرد : این نیروهای انقلابی و مردمی با بهره گیری از مجاهدت های علمی در عرصه پژوهش و دانش با جهاد متکبرانه به استکبار جهانی ثابت کردند که علی رغم تحریم های فلج کننده و تهدیدات سخت به خوبی با پژوهش راه حل های بن بست شکن و کاربردی را برای حل مشکلات کشور و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران پیدا کرده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت : پاسداران با تشکیل کانون های اندیشه ورزی و تولید فکر و علم در ابعاد مختلف نقش سپاه را در تحقق و برقراری جامعه اسلامی تبیین نمودند.
خالقیان افزود : مجاهدت های علمی دیروز سپاه امروز در عرصه ی گروه های جهادی و بکارگیری نسل جوان و بسیجیان دلاوری که در توسعه ، تبادل و نشر فرهنگ و تفکر بسیجی همواره کوشا هستند باعث شده است تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ثابت شود که امروز کلید حل مشکلات کشور تحقیق و علم است نه مذاکره و سازش و چشم امید داشتن به استکبار جهانی.
وی با بیان اینکه به همت پژوهشگران جوان عزیز این کشور و داشتن تجربه گرانبهای دفاع مقدس است که ما به خودباوری بزرگ و شعار ما میتوانیم رسیده ایم و اگر بخواهیم میتوانیم روی پای خود بایستم؛ امروز کشور عزیزمان سهم تولید علمی کشور را از یک دهم درصد در قبل از انقلاب اسلامی به دو درصد رسانده است و بر اساس آمارها رشد علمی کشور ایران 13 برابر رشد جهانی شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان با بیان اینکه باید امروز نگاه مسئولین و دولتمردان به داخل باشد گفت : دولتمردان باید به جوانان اعتماد کنند و عرصه های دانش و پژوهش را برای آنان مهیا کنند تا با تولید دانش و فکر کشور را به پیشرفت و آبادانی برسانند.
وی با بیان اینکه داشتن دانش و پژوهش کافی نیست بلکه ما نیازمند به داشتن جسارت علمی هستیم ادامه داد : باید میل به جهاد در ما شکوفا باشد تا جوانانی چون فهمیده ، احمدی روشن و حججی ها خود را نشان دهند.
خالقیان با بیان اینکه امروز جوانان ، دانشگاهیان و دانش آموزان در کشور شوق به جهاد دارند گفت : ما مسئولین باید به خوبی آنها را درک کنیم و از پژوهش های آنها به صورت کاربردی برای حل مشکلات کشور استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها