رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره 540 هزار ریال در این استان تعیین شده و متصدیان واحدهای عرضه گوشت، بالاتر از این قیمت حق فروش ندارند.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۶۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز،داریوش دیودید با اعلام این خبر افزود: بهای هر کیلوگرم گوشت بز و گوسفند ۴۴هزارتومن تعیین شده است.
وی افزود: این نرخ ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می کنند.
دیودیده بیان کرد: بر اساس نظارت های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش های دریافتی از سوی شهروندان محترم، برای قصابانی که گوشت قرمز را بیش از قیمت مصوب عرضه بدارند ،برای انها پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی می شوند.
وی عنوان کرد: برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان طی چند روز گذشته 50 تن گوشت قرمز منجمد در تمامی شهرستان های استان بر اساس جمعیت هر کدام توزیع و نظارت های لازم صورت گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک نیز توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.
وی گفت: بر اساس قانون انتزاع مرحله تامین گوشت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
دیودیده افزود: همچنین 30 تن مرغ منجمد به زودی با هدف تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.
وی ابراز داشت: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان بر اساس مصوبه تنظیم گوشت استان از خروج هرگونه دام باید جلوگیری شود که این مصوبه به نیروی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ارسال و اعلام شده است.

ارسال نظرات