حضور جهادگران بومی از ویژگی‌های پروژه هشت‌بندی

آغاز ساخت ۳۰ باب منزل مسکونی ویژه محرومان در استان هرمزگان

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم بهره‌برداری از ۱۹ باب منزل مسکونی ویژه محرومان، معلولین و ایتام در جزیره هرمز از آغاز پروژه ساخت ۳۰ باب منزل مسکونی در بخش هشت‌بندی استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۷۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد ودود حیدری؛ مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز (۲۴ آذر) در حاشیه بهره‌برداری از منازل مسکونی در جزیره هرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ادامه روند حمایت از گروه‌های جهادی با محوریت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پروژه ساخت ۱۹ باب منزل مسکونی محرومین، معلولین و ایتام در جزیره هرمز از چندین ماه قبل توسط گروه جهادی شهید حاج احمد کاظمی آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه جزیره هرمز با وجود نزدیکی به منابع غنی طبیعی در محرومیت است، تصریح کرد: گروه جهادی شهید کاظمی گروه به‌عنوان متولی فعالیت در این جزیره با استفاده از پتانسیل‌های بخش‌های مختلف و با محوریت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین با مساعدت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت این منازل را شروع کرد.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌ها توسط گروه‌های جهادی انجام گرفت، افزود:در پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری رسید، جهادگرانی از شهر‌های مختلف کشور و تهران حضور داشتند.

حیدری از آغاز پروژه ساخت ۳۰ باب منزل مسکونی برای ایتام در بخش هشت‌بندی استان هرمزگان خبر داد و یادآور شد: این پروژه تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و حضور جهادگران بومی از ویژگی‌های آن است.
ارسال نظرات