مدیرکل راه آهن تهران از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه‌های ایستگاه راه آهن پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه آهن تهران گفت: در این طرح که با هدف جلوگیری از گران فروشی و با مشارکت پلیس راه آهن و بازرسان اداره کل راه آهن تهران از غرفه‌های ایستگاه راه آهن تهران شروع شده است، از تمام غرفه‌های ایستگاه‌های راه آهن تهران بازرسی به عمل آمده و با سودجویان و گران فروشی اجناسی که فاقد قیمت و تاریخ تولید و مصرف باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: سرکشی و بازدید از مجموعه رستوران‌های ایستگاه راه آهن تهران (فود کورت) به لحاظ نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی امری مهم است و گران فروشی هرنوع کالا غیرقانونی است و کلیه کالا‌ها باید درج قیمت داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات، به بهانه تغییر نرخ ارز غیر قابل پذیرش بوده و در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و براساس قرارداد، با بهره برداران غرفه‌ها مطابق مقررات مندرج و براساس قانون، برخورد خواهیم کرد.

هادی نژاد گفت: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران فروشی به صورت جدی جلوگیری شود و بهره برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه‌های اداره کل راه آهن تهران به ارائه خدمات به مسافران بپردازند.

ارسال نظرات