خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

جشنواره «دین و رسانه» با هدف تبیین نقش رسانه در اشاعه فرهنگ دینی برگزار می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جشنواره «دین و رسانه» با هدف تبیین موازین دین مبین اسلام و نقش رسانه در اشاعه فرهنگ دینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۰۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

جشنواره «دین و رسانه» با هدف تبیین نقش رسانه در اشاعه فرهنگ دینی برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سومین جشنواره «دین و رسانه» در این استان برگزار می شود، بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 22 فروردین‌ سال 1398 است.

وی افزود: برای حضور حداکثری علاقه مندان به این جشنواره فراخوان داده شده و موضوعات آن نیز در قالب مقاله و گزارش های تحلیلی است.

وی با بیان اینکه موضوعات این جشنواره شامل مسایل دینی، فصل نیایش، هفته ولایت، اربعین حسینی، اعتکاف و سبک زندگی ایرانی - اسلامی است، افزود: در این جشنواره 2 بخش ویژه نیز شامل دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رویکرد انقلابی جهادی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بعد اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی وجود دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: جشنواره «دین و رسانه» با هدف تبیین موازین دین مبین اسلام و نقش رسانه در اشاعه فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

دشتکی افزود: یکی از اجزای بسیار مهم در جامعه توحیدی ـ اسلامی و دیگر جوامع بحث ارتباط است و در آیات مختلف قرآن کریم حیات انسان به ارتباط گره خورده است.

وی اظهار داشت: امروزه یکی از راههای ارتباط آسان و مورد تاکید نظام اسلامی نقش پررنگ رسانه‌های مختلف است که در هر برهه از زمان به مقتضای شرایط توانسته نقش‌آفرینی کند.

دشتکی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به عنوان مبلغان دینی ما را در تعمیق باورهای دینی کمک می کنند ادامه داد: تولید، بازتولید و خلق نمادهای توحیدی از اهداف برگزاری جشنواره دین و رسانه است به طوری که ایجاد ابتکار و خلاقیت همیشه مورد تاکید نظام توحیدی بوده و هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه تولیدات پیام‌های دینی در قالب رسانه می‌تواند تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: برای ایجاد یک تحول فرهنگی در جامعه زمنیه سازی توسط رسانه ها ضروری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار