خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: تلقین با شکل‌گیری واقعیت اثر مستقیم دارد و قانون جذب منطبق بر آموزه‌ها و مورد تأیید منابع دینی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۱۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

قانون جذب منطبق بر آموزه‌های دینی است/ شخصیت و سرنوشت انسان بر اساس افکار او شکل می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین افشاری در نشست اخلاقی تیپ 32 انصارالحسین(ع) با تشریح دیدگاه اسلام در زمینه طرز تفکر و تأثیر آن در شکل گیری شخصیت و سرنوشت انسان اظهار داشت: بهترین روانشناسان دنیا امروزه بر سر شیوه‌های تفکر خوب و مثبت و تأثیرات کار می‌کنند.

وی گفت: تلقین با شکل‌گیری واقعیت اثر مستقیم دارد و قانون جذب منطبق بر آموزه‌ها و مورد تأیید منابع دینی است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: سرنوشت انسان بر اساس طرز تفکر او شکل می‌گیرد و تا زمانی که ذهن انسان مثبت‌اندیش نباشد و جمله‌ها و افکار مثبت را در ضمیر ناخودآگاه خود تثبیت نکند، انسان به موفقیت نخواهد رسید.

وی بیان داشت: قابلیت تغییر زندگی انسان با تغییر ذهن وجود دارد و در تقدیر انسان و فطرت الهی تعیین شده است که انسان هرچه بیاندیشد همان می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر تفکر و قانون جذب در زندگی اجتماعی و وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور اظهار داشت: تا زمانی که ما نسبت به کشور و آینده کشور بدبین و ناامید باشیم، نمی‌توانیم کشور را اصلاح کنیم.

افشاری با بیان اینکه شیوه امام(ره) و رهبری در مدیریت و رهبری جامعه در این زمینه برای ما الگو است، گفت: در سرتاسر زندگی ایشان، یک مورد منفی بافی و اظهار ضعف و ناامیدی مشاهده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: امام(ره) در شرایطی که آمریکا در اوج کدخدایی جهان بود، محکم ایستاد و فرمود «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» و همین طور نیز شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شرایط امروز کشور، همواره به مردم امید و انرژی می‌دهد و می‌فرمایند جوان‌های ما بهتر از جوان‌های قبل هستند، انقلاب دارد توفنده پیش می‌رود،  آمریکا رو به افول است و اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی گفت: باید نسبت به همه اتفاقات و سراسر زندگی مثبت اندیش بود و رویدادهای مثبت را به خود و جامعه تلقین کرد تا زندگی خودمان و اوضاع جامعه بهتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات