معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر وجود ۳۰ هزار حافظ در کشور تا سال ۱۴۰۴، این موضوع در آموزش‌وپرورش لرستان شروع شده و تاکنون ۲۸ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۱۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسداله عباس‌زاده امروز در جلسه شورای زکات لرستان اظهار کرد: مدیران آموزشگاه‌های استان به‌عنوان ارکان نخست مدارس در شورای زکات روستایی عضو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و همکاری در نحوه توزیع لوازم‌التحریر، البسه، کیف و کفش، وجوه واریزی به حساب دانش‌آموزان مستمند و همچنین فرهنگ‌سازی زکات توسط فرهنگیان از جمله فعالیت‌های کمیته توزیع بوده است.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان بر نهادینه‌کردن نماز در بین مدارس استان تأکید و بیان کرد: شایسته است در شورای زکات استان مصوبه‌ای در جهت ساخت نمازخانه مدارس و همچنین تهیه فرش سجاده‌ای داشته باشیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار آموزشگاه در استان فعال بوده که تنها یک‌هزار و 400 مورد از آن‌ها مفروش به فرش شده و مابقی نیازمند این مهم هستند.

وی در خصوص تهیه نرم‌افزارها و کتاب‌های قرآنی نیز افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر وجود 30 هزار حافظ در کشور تا سال 1404، این موضوع در آموزش‌وپرورش لرستان شروع شده و تاکنون 28 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: نیازمند نرم‌افزار و کتاب‌های قرآنی برای ترویج فرهنگ حفظ در مدارس هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات