پاسدارمحمدحسینخانی گفت:تمام مسائل و موانعی که در جامعه کنونی ما وجود داردعلتش به جهت فاصله گرفتن ازوجودو نورانیت قرآن است اگر ما بتوانیم جوانان و نوجوانان انقلابی را به سمت وسوی قرآن سوق بدهیم بخش عمده ای از مشکلات جامعه ما برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدار محمدحسینخانی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری مسابقات قرآنی صراط مرحله ناحیه ای خبرداد وگفت:درجهت ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی در همه عرصه ها به ویژه اخلاق و سبک زندگی اسلامی و باید به قرآن متوسل شد والگوگیری کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی طرح صراط در بسیج  انس و بهره‌مندی آحاد بسیجیان است.

پاسدارحسینخانی اظهارکرد:مسابقات طح صراط فرصت مناسبی برای سنجش ظرفیت قرآنی کشور است حضور بسیجیان فعال قرآنی در یک دوره از مسابقات، فرصت بسیارمناسبی برای فعالیت‌های عظیم فرهنگ قرآنی است.

وی بیان کرد:نقش بسیج در عرصه جبهه فرهنگی بر کسی پنهان نخواهدبود و این تاثیرگذاری با عمل به آیات قرآن کریم حاصل شده است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ادامه داد:با توجه به جایگاه رفیع قرآن و انوار وحی الهی در توسعه و نشر آموزه‌‎های والای قرآن کریم براین باورهستیم که برگزاری این مسابقات نشاط معنوی را درمجموعه عظیم بسیج حاکم خواهد کرد

وی در پایان خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات صراط مرحله ی ناحیه ای که در دو رشته کتبی وشفاهی  ومتشکل ازبرادران و خواهران از کلیه ی حوزه های مقاومت این ناحیه برگزارشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات