سرهنگ اکبری گفت:فعالان فرهنگی با بهره گیری وحداكثري از ظرفيت گسترده مساجد و پايگاه‌هاي آن در جهت حفظ ارزش های انقلاب و عمق بخشي به انقلاب و مقابله با تهديد جبهه فرهنگی مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری در نشست صمیمی با نمازگزاران وفعالین مساجد برتر در شهرستان کمیجان گفت:مساجد در طول سال های قبل وپس از انقلاب سنگرهای انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: مساجدباید از نظر معنوي پر رونق باشند و حضور مردم و نمازگزاران بیش از پیش پر رنگ تر باشد و برنامه هاي آن جذاب و جوانگرا نباشد اين مسجد در صف مساجد طراز اسلامي قرارخواهندگرفت و مورد قبول اسلام خواهندبود

 

سرهنگ اکبری گفت:مسجداز مهم ترین و موئثرترین سنگرهای مستحکم تداوم ارزش‌های اسلامی است و پایگاه بسیج مساجد هم از گام‌های موثر در رسیدن به این امر مهم است.

وی اظهارکرد: مسجد از ابتدای شکل گیری زندگی در دستور کار بوده است، قرآن در این باره می فرماید «إِنَّ أَوَّلَ بَیْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِی بِبَکَّهَ مُبارَکاً وَ هُدىً لِلْعالَمِینَ؛ نخستین خانه‏‌اى که براى مردم (و نیایش خداوند) قرار داده شد در سرزمین مکه است که پر برکت و مایه هدایت جهانیان است» (سوره آل عمران، آیه 96).

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ادامه داد:اگر بخواهیم مساجد الگو و به عنوان طراز مطرح شوند باید هیئت امنا، بسیج مساجد، کانون فرهنگی هنری مساجد، امام جماعت و خادمین مسجاد دست به دست هم دهند تا پایگاه دین یعنی مسجد را جلو ببرند.

وی بیان کرد: باور کار تشکیلاتی و شناخت مسجدطراز اسلامی دارای اهمیت است چرا که اگر مسجد به تراز اسلامی خود برسد فرد و جامعه هم به تراز اسلامی خود می رسد و مسجد جایگاه تحقق جامعه اسلامی است.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد:امیدواریم برای تبدیل شدن مساجد در طراز انقلاب اسلامی در جهت هم افزایی ،وحدت همه فعالان مساجد موردتوجه قرارگیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات