خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در همایش مشترک رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت این ناحیه، آرامش و حفظ وحدت را از مهم ترین نیازهای اساسی امروز جامعه اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۵۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با بیان اینکه جنگ روانی هدف اصلی دشمن است، افزود: چیزی که دشمن با جنگ روانی درصدد است آن را از ما بگیرد و آنچه در زیر جنگ اقتصادی نهفته است برهم زدن آرامش جامعه به سمت آشوب و سناریوی سوریه سازی ایرانی است.

وی ادامه داد: الحمدالله مردم ایران فهیم و بصیر هستند و در زمین دشمن بازی نمی کنند، نقشه ها و سناریوهای دشمن را با بصیرت و بینش و ولایتمداری خود خنثی می کنند.

آرامش و حفظ وحدت از اساسی ترین نیازهای روز جامعه است

حجت الاسلام صمددوخت شکستن سلطه دلار، هیمنه نظامی آمریکا، اقتصاد مریض(بدهی 24 تریلیون دلار ) و وجهه اجتماعی آمریکا و نخ نما شدن ترفندهای آمریکا توسط شبکه های ماهواره ای را از مهم ترین نشانه های افول آمریکا عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا یادآور شد: دو مولفه بصیرت و وحدت امت انقلابی موجب سرشکستگی استکبار و جبهه کفر و نفاق موجب امیدواری دوستان انقلاب است و ملت حسینی در همه دوران این انقلاب وفاداری خود را به انقلاب و امام و رهبری و شهدا نشان دادند و انشاالله با توفیق الهی همه مشکلات امروز جامعه حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها