دهقان در گفت وگو با فارس:

تصویب لوایح FATF با پوسته مصلحت، خیانت است

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: برخی در مجمع تشخیص در حال پیش بردن فرآیند تایید FATF هستند که اگر این اتفاق بیفتد شاهد خیانتی جدید با پوسته مصلحت هستیم که بعدها مردم را نسبت به مسؤولان بدبین خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۵۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بررسی لوایح مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله Fatf امروز یکی از موضوعات کلیدی در تقابل اندیشه‌هاست.

وی ادامه داد: اندیشه مقاومت در مقابل قدرت قوی پنجه می‌گوید نباید به بهانه خروج از لیست پر ریسک FATF که هیچ ضمانتی برای آن نیست اطلاعات مالی را در جنگ اقتصادی در اختیار دشمن قرار داد و‌ باید ایستاد اما اندیشه سازشگر می‌گوید که باید الزامات FATF را پذیرفت تا به دنیا ثابت کنیم که ما حامی تروریسم نیستیم و اگر اینکار را نکنیم تحریم ها جمهوری اسلامی را از پای در خواهد آورد و البته این اندیشه تا آنجا پیش می رود که با مردم فریبی می‌گوید باید FATF را پذیرفت تا قیمت‌ها بیست درصد ارزان تر شود.

دهقان تصریح کرد: این روزها فتنهFATF باعث شده تا عده ای سکوت پیشه کنند و به صراحت مخالفت خود را با FATF اعلام نکنند چرا که نگرانند هزینه مقاومت به پای آنها نوشته شود و مغضوب پروپاگاندای رسانه های اصلاحات و دشمن شوند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت تاکید کرد: ریاست مجلس برای  اعمال نظر شخصی خود در موافقت با FATF به نقض صریح‌ قانون روی آورده است و بدون رای مجلس لوایح مربوط به FATF را برای مجمع تشخیص ارسال کرده است که باید برای این تخلف صریح استیضاح شود.

این فعال دانشجویی گفت: آقایان در مجمع تشخیص مصلحت، در برابر این تخلف صریح رئیس مجلس سکوت کرده اند و در حال پیش بردن فرایند تایید FATF در صحن مجمع هستند و با هزینه کردن از رهبری سعی در فیصله دادن قضیه گروه ویژه اقدام مالی در جمهوری اسلامی هستند که اگر این اتفاق بیفتد شاهد خیانتی جدید با پوسته مصلحت هستیم که بعدها مردم را نسبت به مسئولین بدبین خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار