خبرهای داغ:

تبریک فرمانده و کارکنان سپاه به امام جمعه جدید هندیجان

همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) فرماندهی و کارکنان سپاه برای تبریک به انتصاب شایسته امام جمعه جدید هندیجان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۹۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، پیش از ظهر شنبه ، فرمانده ناحیه و کارکنان سپاه هندیجان با امام جمعه جدید هندیجان ضمن تبریک دیدار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه از وجود با برکت سپاه و بسیج به نیکی و با افتخار نام برده اند و سپاه را پدیده ایی ولایی و انقلابی معرفی نموده اند و پاسداران موجب افتخار کشور هستند .

وی افزود : از عمده برنامه هایی که پیگیری خواهم کرد تشکیل و تقویت گروههای جهادی و سازماندهی انجمن ها برای اشتغالزایی افراد جویای کار و توسعه اقتصاد و رشد بیشتر کار های فرهنگ با همکاری بسیجیان ، نخبگان و افراد صاحب نظر و بابرنامه است.

وی بابیان استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان هندیجان گفت: ظرفیت های خوبی در شهرستان است ولی نیاز به برنامه ریزی و سازماندهی دارند و توسعه تعاونی ها با همکاری خیرین و طبق دستورات اسلامی که انشا الله با کمک مردم و مسئولان پیگیری خواهد شد.

در ادامه دیدار فرمانده ناحیه سپاه اظهار داشت : از انتصاب شایسته امام جمعه جدید را تبریک می گویم و خیر مقدم دارم خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی و ما در کنار شما بزرگوارومجموعه ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه هستیم .

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد تاکید کرد : کار های خوبی در مجموعه سپاه و بسیج برای رفع محرومیت ها در زمینه های عمرانی ، فرهنگی ، بهداشتی و ورزشی در سطح هندیجان و روستاها با همکاری گروههای جهادی بسیج انجام گرفته و بخشی هم در حال پیگیری هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها