خبرهای داغ:

نشست هم اندیشی سیاست گذاران طراحی و تولید پوشاک برگزار می شود

نشست هم اندیشی سیاست گذران همایش طراحی و تولید پوشاک و منسوجات، روز یکشنبه 25 آذرماه در سالن اجتماعات پژوهشکده پارچه و لباس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۹۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،انسیه زاهدی، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: نشست هم اندیشی سیاست گذاران همایش طراحی و تولید پوشاک و منسوجات همایش  با رویکرد توسعه پایدار برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست هم اندیشی یک روزه که با عنوان طراحی و تولید پوشاک و منسوجات برگزار می شود. امیدوار هستیم بتوانیم برای توسعه پایدار کشور به برنامه های راهبردی در زمینه  طراحی و تولید پوشاک و منسوجات دست پیدا کنیم.

دبیر بخش علمی دانشگاهی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجرتصریح کرد: پژوهشکده پارچه و لباس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا روز یکشنبه 25 آذرماه سال جاری از ساعت 9 الی 17 بعداز ظهر در سالن اجتماعات پژوهشکده پارچه و لباس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا، میزبان نشست هم اندیشی سیاست گذاران همایش طراحی و تولید پوشاک و منسوجات است.

زاهدی با اشاره به اینکه این نشست هم اندیشی در راستای برگزاری همایش طراحی، تولید پوشاک و منسوجات در دانشگاه الزهرا همزمان با هفته مد و نو آوری در صنعت پوشاک برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نشست، اساتید دانشگاه الزهرا، رییس اتحادیه اصناف پوشاک، مسولان صنایع بزرگ مانند نیک طبع ،  آرتا مد،  نخ بافت ، آسیا ، تولیکا و روسای شرکت‌های مرتبط با دستگاه ها و ماشین آلات صنعت پوشاک حضور دارند و به بحث و تبادل نظر درباره رسیدن به راهبردهای هر یک از اعضای شرکت  کننده در هفته مد ونوآوری می پردازند./فارس

انتهای پیام/

 

Share Facebook Twitter Google+ LinkedIn Telegram Email Google Gmail

ارسال نظرات
آخرین اخبار