مسئول نمایندگی اتکای آذربایجان شرقی در نشست فصلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و ارتش، گفت: وحدت، قدرت و صلابت نیروهای مسلح موجب نگرانی و هراس دشمنان اسلام می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۰۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پیغمبری افزود: صلابت، درایت و هوشیاری نیروهای مسلح و پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی به هم اندیشی و اتحاد نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت:  در کنار هم بودن و هم فکری کردن موجب یاس و نوامیدی شیاطین  و دشمنان می شود و هم اینکه همه برای پیشرفت  یک نظام و یک مجموعه فعالیت می کنیم.

وی به هماهنگی وتلاش نیروهای انقلابی تاکید کرد و افزود:  روزی فرا می رسد برای آنهایی که در مسیر حرکت انقلاب دچار و شک و تردید شده و یا برای حرکت انقلاب سنگ اندازی می کنند پشیمان شده و از عملکرد خود خجالت می کشند که آن روز خجالت و پشیمانی تاثیر  نخواهد داشت.

دشمنان از وحدت، قدرت و صلابت نیروهای مسلح هراس دارند

حجت الاسلام پیغمبری فکر و اندیشه را ابزار شناخت معرفی کرد و ادامه داد: جایگاه فکر به قدری بالاست که برابر با 70 سال عبادت  عابدان محسوب می شود.

وی ولایت را چراغ نجات بشر در سیاهی و گمراهی دانست و افزود: امروزه بصیرت،  تبعیت  محض از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: دشمن تاثیر و قدرت رهبری را احساس کرده و از آن ناحیه ضربه خورده بنابراین تلاش می کند این جایگاه  را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: فکر انسان را اهل تشخیص می کند و وادار می کندکه از ولایت فقیه تبعیت کرده و از فرامین آن پیروی کنیم.

حجت الاسلام پیغمبری  ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نعمت وصف ناپذیر و کم نذیر توصیف کرد و گفت : باید شبانه روز قدر دان این نعمت الهی باشیم که هرچه داریم از این نعمت ولایت است.

وی افزود: اکنون به برکت نیروهای مسلح و پرتوان کشورمان، ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است و علاوه از امنیت داخلی امنیت کشورهای منطقه را نیز تامین می کنند.

در ادامه جلسه هم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه و روسای عقیدتی سیاسی ارتش و نیروی انتظامی پیراموم مسائل منطقه بحث و گفتگو کردند.

 
ارسال نظرات