جانشین قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اردبیل گفت: راه روستای قره بلاغ شهرستان گرمی با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل تعریض و شن ریزی شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۰۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

راه روستای قره بلاغ شهرستان گرمی تعریض و شن ریزی شد/افتتاح پرژوه های عمرانی در دهه فجر

حسین میراضی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از اردبیل از افتتاح چندین پروژه عمرانی در دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار داشت: امروزه شاهد برخی از اقدامات عام المنفعه در مناطق محروم استان هستیم که این امر بازخورد بهتری از لحاظ اقتصادی و آرامش برای روستائیان به ارمغان آورده است و چندین پروژه عمرانی این قرارگاه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی  با اشاره به راه روستای قره بلاغ شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: این روستا جزو روستاهایی بود که در حوزه راه ارتباطی با مشکلات زیادی، بخصوص در فصول سرد روبه رو می شدند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل  ادامه داد: ارتفاع زیاد از سطح دریا، قرارگیری این روستا در مسیر کوهستانی و شیب غیر استاندارد راه ارتباطی قره بلاغ موجب شده بود تردد در طول سال برای اهالی و تردد کنندگان بسیار دشوار باشد و با آغاز بارش برف، اهالی این روستا مجبور بودند با پای پیاده مسیر ۲ کیلومتری را طی کنند.

میراضی  ضمن قدر دانی از تیپ۳۷ و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ماشین آلات سنگین سپاه استان اردبیل در تعریض،شن ریزی و تسطیح راه این روستا بصورت شبانه روزی تلاش کردند و امروز نیز در جنوب استان اردبیل به ماموریت عمرانی خود ادامه می دهند که جای تقدیر دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران، خبرگزاری ها و صدا و سیمای مرکز اردبیل، از رسانه ها خواست تا در امر پوشش خبری و برنامه های تلویزیونی، اقدامات انجام یافته این قرارگاه را که به دستور مقام معظم رهبری انجام می شود همت بیشتری کنند.

ارسال نظرات