با حضور پیشکوستان فوتبال؛ سومین همایش بزرگداشت مقصود بایرامی از فوتبالیست‌های نامی کشورمان در سالن شهید آسمانی تختی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۱۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سومین همایش بزرگداشت مقصود بایرامی در حضور ورزش دوستانی از تمامی نسل‌ها در شرایطی به میزبانی اردبیل برگزار شد که نمونه این مراسم به میزبانی آذربایجان شرقی نیز برپا شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از زحمات چندین ساله دو پیشکسوت ارزنده فوتبال استان اردبیل، بیژن زرگین و نصرت خاکپور تقدیر به عمل آمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در سومین همایش بزرگداشت مقصود بایرامی تصریح کرد: تمامی ورزشکاران چنانچه بخواهند در صحنه تاریخ ماندگار شوند باید اخلاق را در سرلوحه تمامی حرکات و رفتارهای خود قرار دهند.

آقاخانی بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان ورزش استان در تمامی سطوح تاکید کرد و ادامه داد: اختلاف و فاصله میان نسل‌های مختلف را باید مدیریت کرده و تعادل و پیوند مناسبی را بین نسل‌های مختلف جامعه ایجاد کرد.

وی یادآور شد: تمامی ورزشکاران با توجه ویژه مربیان خود باید الگوهای شاخصی را برای خود برگزینند و بهره‌گیری از روحیه و صفات بارز اخلاقی بازیکنان بزرگی همچون زنده‌یاد مقصود بایرامی که ابعاد مختلف پهلوانی در صحنه به صحنه زندگیشان متجسم شده بود؛ باید در سطح وسیع و مورد انتظاری گسترانده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: موفقیت در ورزش با اخلاق، رفتار و منش پهلوانی و تقویت ابعاد جسمانی و روحی محقق شده و برخورداری از چنین ویژگی‌هایی علاوه بر موفقیت در میادین ورزشی، باعث درخشش در عرصه‌های شغلی، فرهنگی و اجتماعی نیز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار