مصطفی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سردار حسینی ،اظهار کرد: هر سازمان به تحقیق و تفحص و ایده نیاز دارد و باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند تا بتواند به اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در دومین جشنواره امام علی(ع) که بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام همواره بر علم و دانش و دانش اندوزی تاکید بسیار داشته است و اگر ما بخواهیم جامعه به سمت رشد و پیشرفت حرکت کند باید در زمینه کسب علم و دانش تلاش کنیم .

وی عنوان کرد: ما در طول 40 سال اخیر ، در زمینه های زیادی از جمله پزشکی ، دفاعی ، .... پیشرفت چشمگیری داشته ایم و این رشد و پیشرفت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار حسینی افزود: مطالعه زیاد ، تحقیق و تفحص ، استفاده از تجارب دیگران، از راه های رسیدن به رشد و پیشرفت در جامعه و کسب علم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: هر سازمان به تحقیق و تفحص و ایده نیاز دارد و باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت هفته پژوهش ،دومین جشنواره امام علی (ع) در حسینه ثارالله سپاه استان برگزار شد و از 20 نفر از برترین های جشنواره تقدیر به عمل آمد و در کنار این جشنواره نمایشگاه نشریات و پژوهش ها و کتاب های چاپ شده معاونت دانش و پژوهش برپا شد.

 

ارسال نظرات