معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی مذاکره را از نان و آب ملت هم واجب‌تر می‌دانند، گفت: باید با انتخابات مدیران ساده‌زیست انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۴۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی که در مؤسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم. تمامی اصول و ارزش‌های این انقلاب در چهل سالگی برعکس تمامی انقلاب‌های جهان همچنان پابرجا مانده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با تصویرسازی غلط می‌خواهد انقلاب اسلامی را تضعیف کند افزود: این انقلاب، انقلابی است که تمامی مناسبات جهانی را برهم ریخته است و نیروهایی آزادی‌بخش و استکبارستیز در جهان مثل حشدالشعبی با الگوبرداری از آن  شکل گرفتند و تمامی پروژه‌های آن‌ها مثل شکل‌گیری اسرائیل دوم در منطقه به شکست انجامید و حتی در لبنان پروژه تضعیف حزب‌الله لبنان خنثی شد و شاهد بودیم که پیروز انتخابات پارلمانی آن کشور شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن می‌خواست انقلاب اسلامی را تضعیف کند، تصریح کرد: تمامی مقامات آمریکایی، صهیونیستی، سعودی و سلطنت‌طلبان از این فتنه حمایت کردند، اما دشمن برابر این انقلاب شکست خورد و نتوانست کاری کند و شکست‌هایشان همچنان ادامه دارد.

نقدی تصریح کرد: دشمن با جنگ روانی می‌خواهد طوری وانمود کند که مسائل کوچک داخلی، به یک مسئله بزرگ ملی تبدیل شود و متأسفانه برخی نمایندگان مجلس هم دستورکار بازی روانی دشمن را در مجلس در قالب نطق به‌خوبی پیش می‌برند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان در این ۴۰ سال پول‌ها خرج کرده‌اند تا مرزهای ما را ناامن کنند گفت: هر موقع ما از استقلال ملی حرف زدیم، لیبرال‌های داخلی سریع مخالفت کردند و گفتند شرط پیشرفت ما پیوند با اقتصاد جهانی است و امروز وقتی می‌بینند که ترامپ این‌گونه رفتار می‌کند دیگر حرفی برای گفتن ندارند، اما باز هم می‌گویند که کاری نکنیم آمریکا ناراحت شود.

وی با بیان اینکه بعضی زمان‌ها رسانه‌های داخلی که باید صحنه‌گردان جنگ روانی باشند، فریب جنگ روانی دشمن را می‌خورند، افزود: مثلاً در ماجرای آتش‌سوزی پلاسکو به جای اینکه رسانه ملی و خبرگزاری‌ها جو جامعه را آرام کنند، تا روزها در گوشه صفحه تلویزیون، تصویر دود ناشی از آتش‌ را  نشان می‌دادند و در ذهن مردم این شبهه ایجاد شده بود که پس چرا نمی‌توانند آن را خاموش کنند در صورتی‌که بهترین عملکرد را در مهار آن داشتیم.

نقدی با اشاره به عملکرد انقلاب اسلامی گفت: نمره این انقلاب ۱۰۰ است، زیرا این انقلاب  به نکبت خاندان سلطنتی پایان داد و به همراه خود مردم‌سالاری دینی آورد و اینکه مردم می‌گویند مشکلات اقتصادی ما را اذیت می‌کند پس چرا رهبری کاری نمی‌کنند باید بگویم که دوران دیکتاتوری فردی گذشته و وقتی من و شما اینگونه مسئولان را انتخاب می‌کنیم، نباید انتظار دخالت رهبری را داشته باشیم؛ زیرا رهبری ضامن آزادی و استقلال هستند و هرگز ایشان در تصمیم‌گیری ملت دخالت نمی‌کنند. وقتی مسئولان ساده‌زیست را رها می‌کنیم و به فردی که مدیریت اشرافی‌گرا را در پیش دارد و مذاکره را از نان و آب ملت هم واجب‌تر می‌داند، رأی می‌دهیم توقع داریم رهبری دخالت کنند؟ اما باید بدانیم رهبری پشت رأی مردم چه درست چه اشتباه ایستاده‌اند و ایشان همیشه به مردم‌سالاری دینی پایبند هستند، اما مردم باید درست انتخاب کنند و نباید توقع داشت بعد از انتخابات اشتباه، رهبری ورود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری بارها گفته‌اند که برای حل مشکلات اقتصادی فقط نگاهتان به مذاکره و فروش نفت نباشد و ایشان تأکید کرده‌اند که باید به توانمندی‌های داخلی متکی بود؛ اما متأسفانه برخی مسئولان به این فرمایشات‌ گوش فرا نمی‌دهند و همچنان دنبال فروش نفت هستند و نیز درآمدهای نفتی را صرف واردات کالاهای لوکس و غیرضروری می‌کنند و تا زمانی‌که رویکرد دولت به حل مشکلات اقتصادی تغییر نکند این مشکلات ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظرات