خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تأکید کرد

ضرورت افزایش تشکل‌های فعال در حوزه جهاد و مقاومت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعداد تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در آذربایجان غربی ۱۲ تشکل است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۵۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

 جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نه‌تنها با رژیم بعثی عراق، بلکه با ۷۰ کشور دنیا جنگیدیم که ۳۷ کشور به‌طور مستقیم در این جنگ حضور داشتند، اما به حول و قوه الهی دشمن نتوانست یک وجب از خاک میهن اسلامی را اشغال کند.

وی افزود: وجب به وجب خاک آذربایجان غربی به خون شهدا آغشته است، به‌طوری‌که لازم است زائرین کاروان‌های راهیان نور با وضو وارد استان شوند.

وحیدی ادامه داد: تعداد ۴۴۳ تشکل مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در استان مجوز فعالیت دارند که از این تعداد ۲۱۸ تشکل فعال هستند.

وی با بیان این‌که تعداد تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در آذربایجان غربی ۱۲ تشکل است، گفت: این برای استانی که ۳۶ هزار شهید بومی و غیربومی دارد، غیرقابل قبول است و باید در این زمینه تلاش مضاعف و شبانه‌روزی شود.

وحیدی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران بود که بسیج را آفرید و توانستیم در مقابل دشمن تا دندان مسلح، این حماسه بزرگ را بیافرینیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار