ما خود را بدهکار نظام و خانواده‌های معزز شهدا می‌دانیم

سردار فلاح جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت:در زمینه‌ی خدمت به مردم ما کار‌های بسیار فراتر از اعطای جهیزیه انجام داده ایم و قصد داریم که این مساله را بیش از پیش ادامه دهیم، ما خودمان را بدهکار نظام و خانواده‌های معزز شهدا می‌دانیم و هیچ ادعایی نداریم.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۷۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار فلاح جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در مراسم اعطای جهیزیه به نوعروسان، گفت:در زمینه‌ی خدمت به مردم ما کار‌های بسیار فراتر از اعطای جهیزیه انجام داده ایم و قصد داریم که این مساله را بیش از پیش ادامه دهیم، ما خودمان را بدهکار نظام و خانواده‌های معزز شهدا می‌دانیم و هیچ ادعایی نداریم.

سردا فلاح افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام و پیشمرگان کرد مسلمان داریم، امروز اگر هر اقدامی انجام می‌دهد آنرا وظیفه‌ی خود می‌داند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس اذعان داشت: در امور خیر و کمک به محرومان همه باهم و با همدلی خدمت کنیم، امروز اگر شاهد آن هستیم که بسیج سازندگی درحال خدمت به مردم است نتیجه‌ی مشارکت مردم و خیرین عزیز می‌باشد.

سردار فلاح افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، سپاه در راستای محرومیت زدایی ماموریت‌های متعددی دارد که می‌توان از این ماموریت‌ها به موارد زیر اشاره کرد:

 کمک به زوج‌های جوان در بحث تهیه جهیزیه است که تاکنون حدودا ۳۷۲ فقره جهیزیه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال تهیه و در سطح استان تقدیم نوعروسان گرامی شده است.

 محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) که زمین را تقبل کرده اند و ساخت و مهندسی و سایر هزینه‌های آن با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 در زمینه‌ی اشتغال زایی و کارآفرینی اقدامات خویی انجام شده است که یا اعطای حداقل ۵ میلیون تومان الی ۱۵ میلیون تومان زمینه‌ی اشتغال را برای جوانان فراهم کرده ایم.

 اعطای وام برای بیش از ۱۲۲ پروژه برای اشتغال زایی نظیر ۲ استخر پرورش ماهی به ظرفیت‌های ۳.۵ و دیگری ۱۵ هزار لیتر.

 اختصاص بیش از ۶۰ سوله برای پرورش قارچ و کارآفرینی در زمینه‌ی پرورش گیاهان غذایی مورد نیاز جامعه.

وی اذعان داشت: ما رقیب هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی نیستیم و صرفا برادرانه در حال یاری و کمک به مردم هستیم که برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث افتخار است که در این طرح‌ها خدمتگزار مردم باشد.

سردار فلاح در ادامه عنوان کرد: در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در قالب ۴۷۰ گروه جهادی به مناطق و روستا‌های محروم رفته ایم و در آنجا خدمات شایان ذکری را به مردم شریف روستا‌ها ارائه داده ایم، جا دارد از همینجا از گروه و تیم علوم پزشکی و کارمندان دولت در این همکاری نهایت تشکر را داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: طرح‌هایی نظیر طرح کرامت در قالب تاسیس پارک وزمین بازی برای کودکان، پتانسیل‌های فزاینده بسیج سازندگی را به خوبی نشان مردم داد و بیش از پیش برنامه‌های عمرانی برای روستا‌ها و مناطق محروم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهیه شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات