اهالی روستای دهدلی پایان یافتن بر سال ها انتظارخود برای برخورداری از جاده را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ورود فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به روستای دهدلی، مردم مؤمن و انقلابی روستای دهدلی به همراه اعضای شورا و دهیار روستا با استقبال از سردار اکبری و هیئت همراه از اقدام سپاه استان در احداث جاده تشکر کردند.

علی احمدی، دهیار روستای دهدلی گفت: جاده این روستا مال رو بود و مردم مجبور بودند 7 الی 8 ساعت از جاده کوهستانی را برای رسیدن به جاده اصلی با پای پیاده بروند؛ اما امروز با اقدام سپاه امکان ورود خودرو به روستا فراهم شده است.

وی اظهار کرد: مردم این روستا در سال های گذشته به دلیل نبودن امکانات نقل مکان کردند و امروز بالغ بر 30 خانوار در این روستا زندگی می کند که امیدواریم با حداث جاده شاهد برگشت دیگر هم روستایی های خود باشیم.

دهیار روستای دهدلی از مشکلات بسیار زیاد برای بیماران و زنان باردار برای انتقال به مراکز درمانی به دلیل عدم وجود جاده ماشین رو گفت و از زحمات جهادگران عاشورایی سپاه استان تشکر کرد.

 ابراهیم احمدی، از اهالی روستای دهدلی گفت: سی سال است که در این روستا هستم و امروز با دیدن اتومبیل در روستا احساس می کنم خواب می بینم و خوشحال هستم که از این به بعد می توانیم با ماشین به روستای خودمان بیاییم و امورات زندگی خود را انجام دهیم.

صادق احمدی، یکی از نوجوانان روستای دهدلی هم خوشحالی خود را این گونه توصیف کرد: خیلی خوشحال هستم که می توانیم در آینده ماشین بخریم و آن را جلوی درب خانه خود پارک کنیم، از سپاه تشکر می کنم که این جاده را برای ما باز کرد.

شایان ذکر است مردم روستای دهدلی به یُمن حضور فرمانده سپاه استان، محل ساخت حسینیه روستای خود را کلنگ زنی کردند.

ارسال نظرات