خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته پژوهش عنوان کرد
در طول این چهل سال کشور در همه ابعاد به خصوص در بعد علمی، دستاوردهای بی نظیری داشت و سهم تولید علمی کشور از یک دهم درصد در قبل از انقلاب اسلامی، اکنون به دو درصد رسیده و رشد علمی کشور نیز سیزده برابر رشد جهانی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۱۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش سرویس بسیج علمی خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته پژوهش عنوان کرد:

اندیشمندان، دانشوران و پژوهشگران 

سلام علیکم

خدای بزرگ را از ژرفای جان شاکرم که علی رغم دشمنی های استکبار جهانی و فتنه انگیزی های ایادی داخلی آن، نهال انقلاب اسلامی، در سال جاری چهل ساله شد و به درختی تنومند و پرثمر  برای بشریت تشنه عزت و عدالت تبدیل شد.

در طول این چهل سال کشور در همه ابعاد به خصوص در بعد علمی، دستاوردهای بی نظیری داشت و سهم تولید علمی کشور از یک دهم درصد در قبل از انقلاب اسلامی، اکنون به دو درصد رسیده و رشد علمی کشور نیز سیزده برابر رشد جهانی است.

مایه بسی مباهات است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز سهم چشمگیری در این هماورد عزت و شرف و عرصه پیشرفت همه جانبه داشته و هم چنان با تفکر راهبردی و توسعه دانش و پاسداری، به دنبال شکستن مرزهای دانش و نیل به مرجعیت علمی پیش می رود.

در این عرصه مقدس، رهنمودهای ارزشمند فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی چراغی فراروی سیاست‌گذاران جوزه پژوهش و فناوری سپاه است و باید توجه داششته باشیم که پاسداری پیش رونده و پیش‌ برنده از انقلاب اسلامی با دو بال دانش و ایمان میسر خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پاسداران دانشور، نکاتی را یادآور می گردم:

1- مسائل حال و آینده پاسداری از انقلاب اسلامی را دقیق و صحیح احصا نموده و با جهاد مبتکرانه برای آن‌ها راه‌حل‌های بن‌بست‌شکن و کاربردی ارائه نمایید؛

2- دانش جهادی و اندیشه مقاومت متاثر از تجارب پاسداری از انقلاب اسلامی را تبیین و الگوی مبارزه با استکبار جهانی را تدوین کنید.

3- تفکر و اندیشه‌ورزی در ابعاد مختلف تحقق تمدن نوین اسلامی را سرلوحه فعالیت های دانشی و پژوهشی خود قرار داده و نقش سپاه در برقراری دولت و جامعه اسلامی را تبیین نمایید؛

4- در توسعه، تبادل و نشر دانش پاسداری از انقلاب اسلامی و بسط فرهنگ وتفکر بسیجی همواره کوشا باشید.

از محضر کبریایی قادر متعال و در ظل تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهبری های حکیمانه مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای(زید عزه) ثبات قدم و توفیق روزافزونتان را در تحقق سپاه دانش بنیان و تمدن‌ساز مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات