به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع)، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه موشک‌های آبی در راستای طرح شهید بهنام محمدی در دبیرستان دوره اول شهید وکیلیان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۲۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم که مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه و جانشین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در نمازخانه دبیرستان دوره اول شهید وکیلیان حضور داشتند، از ۳ تیم برتر مسابقات موشک‌های آبی که به مناسبت هفته بسیج و در قالب طرح شهید بهنام محمدی اجرا گردید با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود در این مراسم با تبریک میلاد امام عسکری (ع) به حدیثی از ایشان در باب ادب اشاره کرد و با گریزی به سیره شهدا دفاع مقدس گفت: شهدای ما دارای دو ویژگی ادب و نشاط بودند و این دو ویژگی در همه شهدای ما ممتاز بود.
وی با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور وجود دارند که قریب به ۲۰۰ نفر از آن‌ها از شهرستان شاهرود هستند بر حضور جوانان و نوجوانان در منازل شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا اهل مسجد و نماز اول وقت بودند و مسجد محوری جزو اصول حرکتی شهدا بود و ما هم تلاش کنیم حداقل نماز مغرب و عشا را در مسجد اقامه نماییم چرا که امام راحل فرمود(مسجد سنگر است سنگر‌ها را پرکنید) و دشمن امروز تلاش دارد سنگر‌های ما را خالی کند.
مولودی خوانی توسط دانش آموز بسیجی و پذیرایی و پخش کلیپ فعالیت‌های طرح شهید بهنام محمدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها