فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سه نفره سرقت اموال مردم در شهرستان مهدیشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۶۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارقان اموال مردم در مهدیشهر بازداشت شدند، گفت : این باند سه نفره، ۲۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان انجام داده بودند که در مجموع ارزش ریالی اقلام سرقتی شان به ۲۰۰ میلیون تومان می رسید.
وی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت منزل در مهدیشهر را آغاز پرونده دستگیری این سارقان عنوان کرد و افزود: پس از دریافت گزارش مبنی بر سرقت ها، ناجا این پرونده را در اولویت خود قرار داد و در نهایت طی اقدام تخصصی پلیس آگاهی فردی معتاد و سابقه دار به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری فرد سابقه ‌دار تاکید کرد: سه متهم درباره پرونده باند سرقت با دستگیری فرد متهم سابقه دار شناسایی و دستگیری آن ها در دستور کار قرار گرفت.
قاسمی با بیان اینکه این افراد در مخفیگاهشان غافلگیر شدند، تاکید کرد: در نهایت مشخص شد فرد سابقه دار و معتاد مالخر این افراد بوده است.
وی افزود: افراد خاطی در بازجویی‌های پلیس به ۲۷ فقره انواع سرقت منزل اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند و پرونده برای تکمیل مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها