لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور :

مصدومان و محرومان کار آلومینیوم را دشوار کردند/ شکست شاگردان وفادار در روز بازگشت ربیعی

تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ یک فوتبال کشور در استادیوم پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این شاگردان فرهاد کاظمی در تیم سرخپوشان بودند که موفق شدند با سه گل آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارند.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۸۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ یک فوتبال کشور در استادیوم پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این شاگردان فرهاد کاظمی در تیم سرخپوشان بودند که موفق شدند با سه گل آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارند.

در نیمه اول آلومینیوم بازی را بهتر آغاز کرد و در اولین حمله جدی خود ضربه خطرناک مهدی ترکمان را سنگربان سرخپوشان مهار کرد و در دو صحنه دیگر هم اراکی ها موقعیت خطرناک گلزنی داشتند که از دست رفت.
در این نیمه داور مسابقه صحنه مشکوک به پنالتی را برای آلومینیوم اعلام نکرد.

اما بعد از حملات آلومینیوم، حسین فاضلی بازیکن سرخپوشان از روی سانتر ارسالی موفق شد با ضربه سر دروازه پور محمد را باز کند.
در ادامه نیمه اول ضربه خطا پشت محوطه جریمه برای سرخپوشان اعلام شد و محمد امینی موفق شد گل دوم پاکدشتی ها را وارد دروازه پور محمد کند تا بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به نفع سرخپوشان پایان یابد.

در نیمه دوم شاگردان ربیعی سراپا حمله بودند تا اختلاف را به حد اقل برسانند ولی حسین امامیان در ضد حمله ای خطرناک با مسعود پور محمد تک به تک شد و موفق شد گل سوم سرخپوشان را به ثمر برساند.
در ادامه هم فشار اراکی ها به گل منجر نشد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

آلومینیوم اراک با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند و در پایان نیم فصل اول در رده ششم جدول قرار گرفت و سرخپوشان هم با ۳۲ امتیاز قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ یک شد.

اراکی ها در هفته اول از دور برگشت در تبریز میهمان شهرداری تبریز خواهند بود و سرخپوشان پاکدشت هم از کارون اروند خرمشهر پذیرایی میکند.

ارسال نظرات