مولوی سلامی:

خداوند از دین اسلام محافظت می‌کند/ دشمن به دنبال توقف انقلاب اسلامی است

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن در پی ایجاد مانعی برای رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف و آرمان هایش می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۸۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مولوی نظیراحمد سلامی، نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در کارگاه مقابله با گرایش های افراطی مذهبی که در سالن جلسات کانون فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا در زاهدان برگزار شده اظهار داشت: در این برهه از زمان و شرایط کنونی دشمن در پی ضربه زدن به اسلام ناب محمدی می باشد.

 

وی تصریح کرد: مسلمانان باید با توجه به شرایط کنونی از مکتب الهی دفاع کنند؛ پیوند علم و دانش اولین پیوندی است که از آسمان برحضرت محمد نازل شده است.

 

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بزرگترین افتخار مسلمانان وجود پیامبر مکرم اسلام می باشد.

 

مولوی سلامی با تاکید بر این مطلب که مسلمانان باید علم و دانش مورد نیاز جامعه را فرا گیرند تصریح کرد: ماموریت مهم مسلمانان در جامعه کنونی فراگیری علوم مورد نیاز بر اساس احکام اسلامی می باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: امروز پیشرفت هایی در تمام عرصه ها به دست آمده است و  امروز این پیشرفت ها به اوج خود رسیده چرا که هر نظامی که متکی به قران و سنت الهی باشد حافظ این نظام خداوند خواهد بود و بر همین اساس است که انقلاب اسلامی امروز درخشنده تر از هر زمان دیگری در این مسیر قدم می دارد.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دشمن در پی ایجاد مانعی برای رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف و آرمان هایش می باشد.

مولوی سلامی در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد حس تعامل بین مردم، فداکاری نیروهای مسلح، تقویت وحدت بین شیعه و سنی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مهمترین مولفه های ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است و ما باید در شرایط حساس کنونی این مولفه ها را حفظ  تا انقلاب زنده و پویا بماند.

 

همچنین در این مراسم سردار ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: باعلم و اندیشه ریشه های تکفیری را باید سوزاند.

 

وی تصریح کرد: پرداختن به علم و دانش باعث عزت و اعتماد به نفس در جامعه می شود؛ امروزه فرهنگیان رسالت مهمی بر دوش دارند که دشمن از این قشر جهت رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر این مطلب که دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی با مولفه های سست کردن بنیاد خانواده، تضعیف کردن فرهنگیان، شکستن مقام و منزلت فرهنگیان و از بین بردن الگوهایی چون شهیدان فهمیده، میر حسینی و حججی ها می باشد افزود: باید راه های مقابله با این جریان ها را شناسایی و با بصیرت در مقابل آن ایستاد.

 

سردار ناظری ادامه داد: برای دشمن شناسی باید بصیرت سیاسی را در خودمان تقویت کنیم و با شناخت دشمن، دشمنی او را علیه ملت باور داشته باشیم و هوشیارانه از خواب غفلت بیدار شویم تا نتواند به ما صدمه ای وارد کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه در راستای خنثی سازی تهدیدات دشمنان اقدامات موثری را جهت محرومیت زدایی و گره گشایی از مشکلات اهل سنت انجام داده است.

ارسال نظرات