سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در جمع بسیجیان گردان کوثر شهرستان ساوه گفت گفت:نقش بارز شیطان بزرگ آمریکا در تمام توطئه ها،جنایت ها و اتفاقاتی که برای انقلاب اسلامی رقم خورده به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم دیده میشود و آمریکا درجنگ سخت،نیمه سخت و نرم در مقابل انقلاب اسلامی نتیجه ای نگرفته است و با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شهرستان ساوه، سرهنگ دوم پاسدار رسولی گفت:تقابل با شیطان بزرگ آمریکا یک سنت الهی است و درواقع تقابل جبهه حق و باطل یک سنت الهی است و سنت الهی یک قانون است و طبق آیات و روایات یک شیطان درونی و ظاهری وجود دارد و امروز مصداق بارز شیطان ظاهری آمریکا است و امروز تقابل با آمریکا مصداق بارزتقابل جبهه حق و باطل است و درواقع جنگ بر منافع نمی‌باشد بلکه جنگ ارزش‌ها و دفاع از اسلام می‌باشد.
وی همچنین گفت:انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم زده است و هرلحظه که از عمر مقدس انقلاب ونظام اسلامی می‌گذرد به همان اندازه از عمر شیطان بزرگ آمریکا نیز کاسته می‌شود وانقلاب اسلامی امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است و تامین امنیت اسرائیل به عنوان یک دغدغه برای آمریکا تبدیل شده است و تمام راهبرد‌های شیطان بزرگ در منطقه با شکست مواجه شده است.
وی با بیان اینکه کشوری زمانی ابرقدرت است که قدرت مهار رقیب، حل مشکلات در گوشه و کنار جهان وهمراه سازی دیگر کشور‌ها را با خود در منطقه و جهان داشته باشد و این درحالی است که آمریکا به فرمود: ه‌ی مقام معظم رهبری در باتلاق فرو رفته است و دیگر یک ابرقدرت نیست و امروز جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا به یک ابرقدرت تبدیل شده است.
همچنین با اشاره به جنایات آمریکا و عربستان در یمن گفت:هر ده دقیقه یک کودک یمنی ازفرط گرسنگی و تشنگی عدم دسترسی تجهیزات دارویی و پزشکی شهید می‌شود، جنایت و نسل کشی که با ورود مستقیم و حمایت و پشتیبانی شیطان بزرگ در حال انجام است و امروز یمن کشوری کوچک، ولی نمادی از حزب ا... و بسیج است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:باید به وعده الهی ایمان داشت و تا زمانی ملت ایران در اوج قله عزت، عظمت، استقلال و بزرگی قرار دارد که پای ارزش هاو آرمان‌های امام راحل بایستند و در مکتب و خط او گام بردارند و شهدای مظلوم جبهه مقاومت و مدافع حرم که در سرزمین غربت خون آن‌ها جاری و ساری شد تا امروز امنیت، آسایش، ناموس، غیرت، شرف، اهل بیت، ولایت، رهبر ما وتمام ارزش‌های انسانی و اسلامی ما بیمه و در امان باشند و باید در صراط مستقیمی که ائمه و شهدا در مقابل ما گذاشتن با بصیرت وآگاهی و تقوای الهی گام برداریم تا با عزم راسخ به اهداف عالی که برای ما ترسیم کرده اند برسیم.
ارسال نظرات