مدیرعامل جمیت هلال احمر مازندران:

مازندرانی ها در کمک های داوطلبانه پیشتاز هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مردم استان نماد مهربانی و در مسیر کمک های داوطلبانه پیشتاز هستند.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۲۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ،مجتبی اکبری پیش ازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر شهرستان جویبار در سالن اجتماعات الغدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با اعلام اینکه‌ نگاه به خدمات داوطلبانه ، نگاه به انسانیت و کرامت انسانی است ، اظهارداشت: تجلیل و پاسداشت از خدمات داوطلبان هلال احمر این نکته را دربین مردم زنده خواهد کرد که مهربانی جاری است و خدمات انسان دوستانه همچنان در جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر جا که نیاز به تسکین آلام مردم و ارتقا ء کرامت انسانی است ، جمعیت هلال احمر حضور دارد، افزود: مازندران از دیر باز نماد مهربانی بوده است و به نوعی همیشه در مسیر کمک های داوطلبانه ارجح تر هستیم.

اکبری با اشاره به اینکه فعالیت های داوطلب بین همه اقشار و اصناف وجوددارد ؛افزود: استعدادمهربانی در میان همه اقشار وجود دارد و باید در شناسایی این استعدادها تلاش کنیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هر چقدر از دولت و منابع دولتی فاصله و به منابع انسانی وصل شویم موفق تر خواهیم بود، اظهار داشت: این جمعیت یک سازمان مردم نهاد بوده و توانسته اقدامات خوبی در حوزه اجتماعی کشور بردارد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خدمات داوطلبان هلال احمر را در ارتقاء ظرفیت اجتماعی مهم ارزیابی کردو گفت: ظرفیت استان در حوزه داوطلبی بسیار چشمگیر است و تجمیع برگزاری برنامه در حوزه استانی در واقع به نوعی از دست دادن این ظرفیت اجتماعی در استان است.

در پایان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  از داوطلبان نمونه هلال احمر شهرستان جویبار تقدیرو تجلیل بعمل آمد.

خبرگزاری مهر مازندران 

ارسال نظرات
پر بیننده ها