مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه نمازخوان داریم اما فضای اقامه این فریضه در مدارس استان وجود ندارد، افزود: از 4 هزار و 500 آموزشگاه تنها یک‌هزار و 400 مورد دارای نمازخانه بوده و مابقی از وجود این فضا محروم هستند
کد خبر: ۹۰۹۰۴۲۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم امروز در اجلاس استانی نماز که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش استان از این به بعد هیچ‌گونه همکاری با ستاد اقامه نماز نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش حدود 4 هزار و 500 آموزشگاه دارد و لذا انتظار داریم هر کدام از دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساخت یک نمازخانه در مدارس استان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه نمازخوان داریم اما فضای اقامه این فریضه در مدارس استان وجود ندارد، افزود: از 4 هزار و 500 آموزشگاه تنها یک‌هزار و 400 مورد دارای نمازخانه بوده و مابقی از وجود این فضا محروم هستند.

زینی‌وند مقدم با بیان اینکه در حال حاضر  800 روحانی در مدارس استان اقامه نماز دارند، گفت: ضمن اینکه ائمه جمعه هر شهرستان نیز در یک‌روز هفته نماز را در مدارس برپا می‌دارند.

وی با انتقاد به اینکه تلاش‌های آموزش‌وپرورش در راستای ترویج اقامه نماز در مدارس دیده نمی‌شود، افزود: به همین دلیل دیگر تعامل و همکاری با ستاد اقامه نماز نداشته و امور مربوطه را با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه هماهنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات