در راستای طرح شهیدبهنام محمدی، مسابقه ابر حباب در واحد های مقاومت خواهران فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۳۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای طرح شهید بهنام محمدی، مسابقه ابر حباب در واحد های مقاومت پروین اعتصامی و بهشت آیین شهرستان فارسان برگزار گردید.

طرح شهید بهنام محمدی، طرحی است که هدف نهایی آن علاوه بر ایجاد نشاط بین دانش آموزان، ایجاد ارتباط بین خانه و خانواده، مدرسه و مسجد است و نوید بخش آینده ای روشن در شکل گیری جوانان مومن، متعهد و انقلابی در مدارس است.

در این طرح، جوانانی که با اصول و اهداف انقلاب آشنا و متعهد به ارزش ها باشند و هرگز در برابر بیگانگان تسلیم نشوند و مصداق آیه کریمه أشداء علی الکفار رحماء بینهم باشند، پرورش می یابند.

در همین راستا مسابقه ابر حجاب در راستای کشف استعدادهای برتر در بین دانش آموزان در دو واحد دانش آموزی پروین اعتصامی و بهشت آیین برگزار شد، که در مدرسه بهشت آیین 10 گروه و در مدرسه پروین اعتصامی 4 گروه در مسابقه شرکت کردند و از این بین گروه های برتر انتخاب و با اهداء جایزه از آنها تقدیر شد.

خانم شیردل، در خصوص برگزاری این برنامه گفت: اجرای چنین برنامه های با نشاط و جذابی علاوه بر اینکه اوقات فراغت دانش آموزان را با تفریحات سالم و مفید پر می کند، می تواند موجب جذب دانش آموزان به بسیج و برنامه های مسجد محور در راستای افزایش معنویت در جامعه باشد.

 

ارسال نظرات