خرید و ذخیره سازی ۱۵۰ تن سیب ویژه شب عید

مدیرکل جهاد کشاورزی استان میزان میوه موردخرید و ذخیره سازی ۱۵۰ تن سیب ویژه شب عید نیاز استان به دو محصول سیب و پرتقال را ۶۰۰ تن اعلام کرد وگفت:این مقدار سیب از باغداران مناطق سردسیری استان خریداری و ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۴۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
الیاس تاج الدینی افزود:تلاش می‌شود مابقی آن تا پایان سال تأمین شود.
وی از تشکیل کمیته راهبردی به منظور تامین میوه شب عید خبر داد و افزود: کمیته راهبردی استانی میوه شب عید متشکل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی و نماینده رسمی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مباشر بوده که موظف است سیب و پرتقال مورد نیاز مردم این استان را در روز‌های پایانی سال تأمین و توزیع کند.
تاج الدینی اضافه کرد:انتظار می‌رود که مدیریت تعاون روستایی با به کارگیری همه ظرفیت‌ها، و با پای کار آوردن مباشرین و تشکل‌های بخش کشاورزی بتواند سیب و پرتقال با کیفیتی را با اولویت تولیدات بومی همین استان تأمین و ذخیره‌سازی کرده و برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال به بازار میوه عرضه و توزیع شود.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان باید ۳۰۰ تن پرتقال برای شب عید تامین شود گفت:تلاش می‌شود که صددرصد پرتقال مورد نیاز از محصولات داخل استان خریداری، ذخیره سازی و برای شب عید توزیع شود.
ارسال نظرات