معاونت آموزش و پژو‌هش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) استان مرکزی گفت: طرح " سه شنبه های مهدوی" در دانشگاه ها با پیگیری و بررسی مباحث معنویت و معارف امام زمان(عج) انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۹۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مصطفی شریفی، معاونت آموزش و پژو‌هش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌ موعود‌(عج)‌ استان مرکزی‌ در گفتگو با خبرگزاری بسیج از تأسیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در استان خبر داد و با اشاره به اهداف این بنیاد گفت: ارتقاء سطح دانش و بینش عمومی در مباحث مهدویت‌، اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی‌(ص) ‌با محوریت مساله امامت و مهدویت‌، معرفی بیشتر امام زمان‌(عج)، شناساندن فرهنگ مهدویت‌، نقش امام زمان در زمان غیبت و تعیین‌ حکومت جهانی و تحکیم پایه‌های امامت و ولایت‌ از اهداف این بنیاد در استان مرکزی می‌باشد.

وی از تشکیل کانون های مهدویت در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: طرح " سه شنبه های مهدوی" در دانشگاه ها با پیگیری و بررسی مباحث معنویت و معارف امام زمان(عج) انجام می شود.

معاونت آموزش و پژو‌هش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) استان مرکزی افزود: همچنین برگزاری برنامه‌های ویژه نیمه‌شعبان(۱۵ مورد)، برگزاری دوره تربیت مربی کودک ویژه ‌مربیان مهدهای قرآن و کودک و پیش دبستانی‌ها و همچنین نشست‌های مهدوی مساجد، دوره‌های کوتاه مدت مهدویت و ... از جمله برنامه‌های انجام شده این بنیاد در استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام شریفی تصریح کرد: دوره رشد عالی‌ترین دوره مهدویت است که در سال جاری پنج‌شنبه هر هفته به مدت ۱۰ هفته در محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا‌کنون ۳۵ برنامه انجام شده است و ۲۰ برنامه تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات