کارآفرین برتر استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

طرح "سازش با آمریکا" یک فریب و خیانت سیاسی است/ جوانان با نفس دلنشین امام برای حل مشکلات مأنوس باشند

یک رزمنده بسیجی در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان همواره باید با نفس گرم امام مأنوس باشند،الگوی امام یک الگوی موفق و راه کار عبور از شرایط جنگ اقتصادی دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حاج رحیم توسلی رزمنده دوران دفاع مقدس و کارآفرین برتر استان در گفتگوی اختصاصی با خبگزاری بسیج گفت: دست کشیدن از روحیه انقلابی و کاسه التماس از دشمن به دست گرفتن در شرایط امروز کشور راه کار حل مشکلات نیست و مسئولین و احزاب سیاسی که موضوع سازش با آمریکا را دنبال می کنند دلسوز مردم و کشور نیستند.

وی افزود: به تعبیر امام خامنه ای که در دیدار با دانشجویان به این موضوع مهم اشاره کردند؛ «سازش با آمریکا، نسخه وابسته‌ها و از نفس افتاده‌ها و دنیاطلب‌هاست.»

رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی تازه به بلوغ رسیده است و به کشوری با سریعترین نرخ رشد علمی جهان که 11 برابرِ نرخ رشد میانگین جهانی است رسیده است و این افتخارات باید به اطلاع مردم برسد.

وی تصریح کرد: مدیران و نخبگان دانشگاهی باید برای عبور از این شرایط تحریم های ظالمانه از نسخه های داخلی کمک بگیرند و از خود ابتکار نشان دهند چرا که انقلابی گری یعنی عمل به موقع در شرایط حساس،انقلابی گری با لاابالی گری و ولنگاری تفاوت دارد.

این کارآفرین برتر در پرورش قارچ بیان داشت: جوانان همواره باید با نفس گرم امام(ره) مأنوس باشند،الگوی امام یک الگوی موفق و راه کار عبور از شرایط جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی افزود: نخبگان باید در جوانان روحیه امید و خودباوری برای ساختن ایران اسلامی به عنوان پایتخت اسلام در جهان ایجاد کنند.

توسلی تصریح کرد: سازش با آمریکا و کوتاه آمدن از مواضع به حق به بهانه رفع مشکلات اقتصادی و تحریم ها یک فریب سیاسی است که توسط بزک کنندگان آمریکا در کشور چند وقتی یک بار مطرح می شود.

وی افزود: به تعبیر حضرت آقا امروز مردم ایران به طور متحد هستند که می گویند آمریکایی ها و اروپایی بد عهد هستند،دیگر فقط رهبری نیست که میگفت به مذاکرات خوشبین نیستند بلکه کل مردم اعتقادی به مذاکره مجدد ندارند.

این رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین دولتی به جای خوشبینی به برجام باید دستور هسته ای امام خامنه ای(حفظه الله) که خرداد امسال در حرم مطهر امام خمینی(ره) خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی دادند را اجرایی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار