فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران :

40 سال پیش دشمن را از کشور خود و امروز نیز آن‌ها را از منطقه بیرون راندیم/ رژیم صهیونیستی حتی توان درگیری 2 روزه با فلسطینی‌ها را ندارد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر در سخنانی گفت: پیش از رسیدن به 40 سالگی انقلاب حساسیت‌ها و اهمیت‌ها محرز بود هم دشمنان جمهوری اسلامی ایران و هم منافقان و سلطنت‌طلبان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را نداشتند اعلام کردند که ملت ایران 40 سالگی انقلاب اسلامی را نمی‌بیند.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۳۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حسن‌زاده افزود: دشمن بارها اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما را با بن‌بست روبه رو کرده است، آن‌ها به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تهدیدی جدی برای استکبار جهانی است.

40 سال پیش دشمن را از کشور خود بیرون کردیم و امروز نیز آن‌ها را از منطقه بیرون راندیم و همین امر باعث نگرانی مضاعف و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی است که در آینده هیچ نقش‌آفرینی در موازنه قدرت منطقه نخواهند داشت.

در 20 سال گذشته هیچ طرحی وجود نداشته که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها آن را تدوین کنند و به نتیجه مطلوب برسد، خروج داعش از عراق و سوریه و جنگ اخیر یمن از نمونه این شکست‌ها است و بنابراین عصبانیت آن‌ها از ما طبیعی است.

امروز رژیم صهیونیستی توان درگیری 2 روزه با فلسطینی‌ها را نیز ندارد و در برابر مقاومت اسلامی تسلیم شده است.

امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن با قبول عدم توانایی در برخورد مستقیم مجبور به پذیرش آن است و توان مقابله مستقیم با انقلاب ما را ندارد.

برخی سعی دارند فشارهای دشمنان را به رفتارهای انقلاب اسلامی ربط دهند این درحالی است که منشأ این فشارها از قدرت انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران ناشی می‌شودکه تمام منافع آن‌ها را زیر پا گذاشته و امروز یمن در برابر استکبار مقاومت می‌کند و بشارت‌های امام(ره) در دنیا به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

جنگ فرهنگی در کنار خسارت‌هایی که دارد دربردارنده دستاوردهای بسیار عظیمی نیز است و ما تنها انقلابی هستیم که با همان مختصات روز نخست حرکت می‌کنیم و این افتخار نظام است که جوانان با همان روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی در صحنه حضور دارند.

دشمن در آخرین حربه خود علیه ایران، تهدید و تحریم اقتصادی را در رأس برنامه‌های خود قرار داد و تمام قدرت خود و اطرافیانش را جمع کرد تا با عملیات روانی بتواند به اهدافش برسد اما در سال 96 ملت ما علی‌رغم تمام مشکلات معیشتی و نابسامانی‌ها و برخی ناکارآمدی‌ها تمام قد در مقابل دشمن ایستادند و با تشخیص درست خود توانست در جهاد کبیر سربلند بیرون آید.

در رفع مشکل معیشتی مردم برخی از مسئولان تلاش می‌کنند اما این تلاش‌ها فراگیر و تمام عیار نیست و در برخی موارد فعالیت مضاعف می‌خواهد.

 در مجموعه سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر سرهنگ امیرعبداللهیان قریب به 5 سال به عنوان یک فرمانده بسیجی با توجه به ظرفیت‌های بسیج تلاش‌های بسیاری را در جهت رفع محرومیت‌زدایی داشته است.

اسلامشهر یکی از شهرستان‌های مهم استان از نظر ظرفیت و جمعیت و نقش‌آفرینی است و سرهنگ هادی ایلکا به لحاظ سابقه درخشان و توانمندی‌های این نیروی جوان به سمت فرماندهی سپاه ناحیه  سیدالشهدا اسلامشهر منصوب می‌شود.

توجه به مشکلات مردم در همه ابعاد با همکاری مسئولان و هم‌افزایی در سطح شهرستان اسلامشهر، اعتلای بسیج و سپاه با استحکام درونی و بازتاب بیرونی را می‌طلبد که فرمانده جدید باید در کارهای خود مدنظر قرار دهد.

سرهنگ امیرعبداللهیان قریب به چهار و نیم سال مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر را برعهده داشت با ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف بسیج و کارکنان سپاه زمینه‌های رشد و تعالی این نیروی مردمی حامی ولایت را به‌وجود آورد.

همچنین وی در عرصه‌های مختلف از جمله بسیج سازندگی و اجرای طرح‌های محرومیت‌ زدایی در منطقه همانند بازسازی روستای محروم سیمون و احداث ۵۰ واحد مسکونی در منطقه، تشکیل کارگاه‌های اشتغال‌زایی و طرح‌های دیگر فرهنگی، اجتماعی و ساماندهی گروه‌ها و تشکل‌های مختلف از جمله کانون‌های تخصصی و اقشاری در بسیج عملکرد موفقی را در کارنامه خود ثبت و ضبط کرد.

 

 

 

ارسال نظرات