شمس حافظ کل قرآن در گفتگو با بسیج:

پروژه تحمیل "سازش با آمریکا" توسط ملت ایران شکست خواهد خورد

یک فعال قرآنی گفت: تفکر انقلابی باعث به وجود آمدن دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی در این چهل ساله شده است و پروژه تحمیل سازش به ملت قطعا توسط مدیران و ملت انقلابی شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۳۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هادی شمس حافظ کل قرآن و مدرس معارف قرآنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: دشمنان ملت با جنگ روانی تلاش می‌کنند دستاوردهای بزرگ انقلاب را با برخی مسائل دم دستی زیر سوال ببرند، جریان های انقلابی باید دستاوردهای بزرگ عمر 40 ساله انقلاب را با صدای بلند فریاد بزنند.

وی افزود: کسانی که به دنبال بزک کردن دوران پهلوی برای مردم هستند بدانند همان جوانان از بی عرضگی های شاه مملکت خسته شدند و خود آنها به مبارزه با رژیم ستم شاهی به پا خواستند.

این فعال قرآنی با اشاره به گستردگی فقر در بخش های مختلف کشور در دوران پهلوی گفت: بیش از 70 درصد مردم ایران در منطق محروم زندگی می‌کردند ولی امروز به عنوان مثال ارزش دلاری صادرات محصولات با فناوری­های پیشرفته از درآمد صفر در قبل از انقلاب به 620 میلیون دلار که رشد 219 درصدی را نشان می‌دهد رسیده است و همین یک نمونه پیشرفت خاری در چشم دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به آیه "لن یجعل‏اللّه‏ للکافرین علی المؤمنین سبیلاً" گفت: قرآن می فرماید سلطه کافرین بر مسلمانان جایز نیست،آمریکایی ها به دنبال دخالت در تمامی امور داخلی و نفوذ در اماکن تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام و منزوی کردن کشور هستند و ملت ایران استقلال خود را حفظ خواهد کرد و در برابر فریب های آمریکایی ها و حتی کشورهای اروپایی کاملا بصیرانه عمل خواهد کرد.

این نخبه قرآنی تصریح کرد: طراحان "سازش با آمریکا" اگرچه با بهانه های اقتصادی و معیشت مردم به میدان آمده اند ولی خودشان هم می دانند عمر سیاسی آنها در کشور به پایان رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تفکر انقلابی باعث به وجود آمدن دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی در این چهل ساله شده است و پروژه تحمیل سازش به ملت قطعا توسط مدیران و ملت انقلابی شکست خواهد خورد.

ارسال نظرات