عصر دیروز طی مراسمی در دانشگاه تهران، تندیس ملی دانشجویان فداکار به نماینده گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه یزد اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۷۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس، عصر دیروز طی مراسمی در دانشگاه تهران، تندیس ملی دانشجویان فداکار به نماینده گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد اهدا شد.

سید رسول هدایتی از دانشجویان بسیجی دانشگاه یزد که به نمایندگی این گروه جهت دریافت این تندیس شرکت کرده بود، گفت: این تندیس در سال جاری پس از ارزیابی توسط شورای سیاستگذاری به ۲۹ فرد و گروه دانشجویی اهدا شد.

هدایتی با اشاره به فعالیت‌های متعدد گروه جهادی دانشگاه یزد در یک سال گذشته افزود: بیش از ۱۵۰ نفر درده‌ها برنامه و اردوی جهادی در یک سال گذشته شرکت و خدمات متنوعی از قبیل: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق زلزله‌زده، کمک به مرمت و بازسازی مسکن محرومین و زلزله‌زدگان، اشتغال‌زایی برای روستاییان و ... ارائه نمودند.

وی در پایان این موفقیت را مرهون تلاش‌های مخلصانه همه اعضای گروه دانست و گفت: هزاران گروه جهادی به صورت گمنام در سراسر کشور در حال خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور می‌باشند و همه‌ی این گروه‌ها شایستگی دریافت این تندیس را قطعا خواهند داشت.

گفتنی است در هشتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان، ۱۸ فرد و ۹ گروه جهادی برگزیده شدند و در این بین ۳ گروه جهادی از استان‌های یزد، آذربایجان غربی و قم حضور داشتند.
ارسال نظرات