صبح امروز صورت پذیرفت؛

تجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه

مراسم تجلیل از سارا بهمنیار بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۸۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، مراسم تجلیل از سارا بهمنیار بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و جمعی از مسئولان ورزش استان و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

در این مراسم که به همت سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان بابیان اینکه افتخارات ملی می‌تواند امید و غرور را برای یک ملت به ارمغان بیاورد و هدف ورزش سلامت جسم و روح مردم است، گفت: اگر به مقوله ورزش و آموزش‌وپرورش نگاه عمیق داشته باشیم از میزان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار کاسته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ما ملت بزرگی هستیم که تاریخ ما همواره در عرصه‌های مختلف علمی، تاریخی، اجتماعی و ورزشی با افتخار و غرور همراه بوده است، افزود: ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم افتخارهای بزرگی داشته‌ایم و هیچ‌وقت افتخارآفرینی چهره‌های بزرگی نظیر شهید بابایی‌ها، چمران‌ها، باکری‌ها، خوش‌سیرت‌ها و املاکی‌ها که به ما درس ایستادگی و امید، اعتمادبه‌نفس و خودباوری دادند از یاد و خاطرمان فراموش نمی‌شوند.

سرهنگ حبیبی بابیان اینکه برخی از کشورهای دنیا گاهی به نام یک قهرمان ورزشی در جهان شناخته‌شده‌اند، گفت: بانوان قهرمان ما با الگوهای اسلامی افتخاراتی درصحنه‌های ورزشی می‌آفرینند و این افتخارآفرینی‌ها بر مبنای فرهنگ دینی و هویت ملی در میان یک میلیارد و هفت‌صد میلیون مسلمان و جهانیان بسیار غرورآفرین است.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در این مراسم با اشاره به اینکه از حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که فرماندهی سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه نسبت به حوزه ورزش دارند بسیار سپاسگزار و قدردان هستم و امیدوارم اداره ورزش و جوانان شهرستان از این ظرفیت حمایتی نهایت بهره را ببرد، افزود: جامعه ورزش به دنبال ایجاد نشاط در جمع خانواده‌ها است و همه مسئولان باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا نشاط اجتماعی در خانواده‌ها را افزایش دهیم و ورزش جزئی از سبد کالای هر خانواده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بابیان اینکه ایجاد نشاط در جامعه می‌تواند افراد را از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها دور کند، گفت: ما به‌عنوان متولیان این امر در جامعه وظیفه‌داریم تا نشاط را به همه خانواده انتقال دهیم و با تزریق انگیزه و ترویج ورزش‌های همگانی قهرمانانی مانند سارا بهمنیار را پرورش دهیم.

بخشی با اشاره به اینکه خوشحالیم اولین بانویی که در استان گیلان این مقام را کسب کرد متعلق به شهرستانی است که جزو اماکن متبرکه استان ما محسوب می‌شود و امیدواریم که خانم بهمن یار بتواند برای شهرستان، استان و کشور مدال المپیک را هم به‌عنوان اولین خانم به این استان بیاورند، افزود: همه ما به افتخارآفرینی این بانوی نابغه در المپیک آینده امیدوار هستیم و قطعاً از وی به‌صورت ویژه حمایت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه حمایت‌های معنوی این‌چنینی از ورزشکاران که در محدودیت‌ها پرورش می‌یابند و در عرصه‌های بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کنند برای قهرمانان و ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی هم انگیزه ایجاد می‌کند، گفت: میانگین سرانه ورزشی در کشور 1 متر و ۲۰سانتی‌متر است اما متأسفانه در استان گیلان سرانه ورزشی برای هر فرد تنها ۶۲ سانتی‌متر است و تجلیل از قهرمانانی که در این شرایط سخت افتخارآفرینی می‌کنند قطعاً مؤثر و راه گشا است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه تیم گیلان در المپیاد استعدادهای برتر که با شرکت ۳۲ تیم از سراسر کشور برگزار شد، مقام هفتم را کسب کرد، افزود: این نشان از حضور و شکوفایی استعدادهای درخشانی در استان گیلان دارد و قطعاً با این ظرفیت خوب ورزشی و وجود همین حمایت‌ها می‌توانیم در المپیادهای نوجوانان و بزرگ‌سالان هم افتخارآفرینی کنیم.

در پایان این مراسم از سارا بهمنیار قهرمان جهان کاراته و فاطمه قاسمی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تقدیر شد.

 تجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیهتجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیهتجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیهتجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیهتجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیهتجلیل از بانوی کاراته‌کای دارنده مدال برنز جهان در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار